Je financiële administratie makkelijker maken, begint bij het verminderen van papieren facturen. Of zoals wij zeggen: maximaal digitaal!
Orange verzendt meestal je facturen via e-mail. Idealiter komen deze facturen toe op je bedrijfse-mailadres. En wil je je administratie nog beter op orde hebben, dan maak je een specifiek e-mailadres voor je facturatie aan. Zo komen je facturen niet tussen de andere e-mails in je inbox, maar staan ze mooi overzichtelijk samen op hun eigen plek.
In deze video tonen we je hoe je eenvoudig je Orange-voorkeuren aanpast, zodat je in de toekomst elk Orange -factuur via jouw e-mailadres naar voorkeur ontvangt.
Je hebt drie dingen nodig om van start te gaan:
Klaar? Back to business dan! ;-)
Surf naar ‘www.orange.be’.
Klik op ‘Klantenzone’.1:08Vul je gebruikersnaam en wachtwoord in op het loginscherm en klik op ‘Log in’.
Nu je ingelogd bent in je Orange klantenzone klik je op ‘Profiel’.
Hier zie je ‘E-mailadres voor facturen’.
Klik op ‘Bewerken’.
Vul je e-mailadres in.
Denk aan onze tip over een apart facturatie-adres. Maar hey, jij beslist. Elk e-mailadres werkt.
En klik op ‘Bevestigen’.
Je hebt nu 1 optie gewijzigd.
Klik nogmaals op ‘Bevestigen’.
Orange heeft nu alles bewaard.
Vanaf nu ontvang je al je facturen op je e-mailadres naar voorkeur.
Eenmaal je facturen in je mailbox dan is OkiOki er om ze voor jou te verzamelen en te verwerken. OkiOki herinnert je aan te betalen facturen, volgt de betalingen van je klanten mee op en zorgt ervoor dat al je facturen op tijd bij je accountant geraken.
Maak komaf met die kwartaalstress en voel je weer helemaal OkiOki ;-)
We've got our answers lined up. What is your question about?