Geen ontbrekende documenten, geen herinneringsmails en alles tijdig binnen. Ik gelukkig!
Een boekhouding bijhouden in OkiOki is simpel en efficiënt.
OkiOki geeft ondernemers rust in het hoofd. En wij hebben een volledigere boekhouding.
Lijsten van openstaande klanten en leveranciers zijn verleden tijd, gelukkig 😃
Dankzij OkiOki kunnen wij meer klanten helpen, mét een betere dienstverlening.
OkiOki vermindert het aantal databronnen en geeft ons op elk moment voor ieder dossier een geconsolideerde status.
OkiOki zorgt voor tijdwinst tijdens de drukke BTW periodes en een efficiënte samenwerking met de klant!
Een deel van onze klanten kunnen niet meer zonder OkiOki!
Automatische gegevensherkenning op facturen. Een tijdsbesparing voor mezelf en de klant.
Geen gedoe meer met ellenlange lijsten van openstaande klanten en leveranciers.
Geen gedoe meer met ellenlange lijsten van openstaande klanten en leveranciers.
Geen gedoe meer met ellenlange lijsten van openstaande klanten en leveranciers.
OkiOki zorgt voor minder stress, zowel bij ondernemer als accountant.
Ontdek hoe je vandaag het meeste kan halen uit je boekhoudportaal en hoe je het verschil kan maken voor jezelf en je ondernemers.
Download