Smart verzamelt je facturen automatisch, zodat jij sneller klaar bent met je administratie

〉Haal facturen automatisch op uit je mailbox

〉Koppel je documenten direct aan je betalingen

〉Zet ontbrekende stukken op je to-do lijst

〉Beheer je volledige administratie op één plek — van bonnetjes tot facturen

3 taakjes voor jou. Wij doen de rest.
Vorige maand uploadde ik 37 documenten handmatig. Nu haalt OkiOki ze automatisch uit mijn mailbox.
Ik zie nu in één oogopslag wat betaald is en wat nog openstaat. Dat geeft rust.
Mijn boekhouder krijgt nu alles op tijd, Gedaan met documenten uploaden of te zoeken.

Maak kennis met Smart

Hou je admnistratie up to date

Gedaan met het manueel uploaden en zoek van documenten. OkiOki smart automatiseer je admnistratie en zorgt ervoor dat je alles in één klik kan doorsturen naar je boekhouder

Hoe werkt het

Hou je admnistratie up to date

Gedaan met het manueel uploaden en zoek van documenten. OkiOki smart automatiseer je admnistratie en zorgt ervoor dat je alles in één klik kan doorsturen naar je boekhouder

1. Koppel je mailbox

OkiOki scant op je btw-nummer en herkent automatisch elke factuur in je mailbox. Zo hoef je niets meer handmatig te zoeken of downloaden.

Meer uitleg

〉Ondersteuning voor de gangbare e-mailproviders.

〉OkiOki scant drie categorieën: bijlagen, downloadlinks en e-mails die zelf als factuur dienen.

〉Na de koppeling wordt elke factuur opgepikt en in real time verwerkt.

〉Je labels en mappen blijven ongewijzigd; je kunt de koppeling altijd pauzeren of verwijderen.

2. Verbind je bankrekening

Hierna koppelt OkiOki elke betaling automatisch. Op deze manier wordt het makkelijker om een betaling te koppelen aan een document

〉Veilige, alleen-lezen bankkoppeling.

〉Je kiest zelf welke rekeningen je deelt.

〉Transacties worden periodiek opgehaald voor matching.

〉Je kunt een beginperiode instellen zodat historische transacties meekomen.

Meer uitleg

〉Ondersteuning voor de gangbare e-mailproviders.

〉OkiOki scant drie categorieën: bijlagen, downloadlinks en e-mails die zelf als factuur dienen.

〉Na de koppeling wordt elke factuur opgepikt en in real time verwerkt.

〉Je labels en mappen blijven ongewijzigd; je kunt de koppeling altijd pauzeren of verwijderen.

3. Digitaal archief voor al je documenten

Je e-facturen, pdf’s en bonnetjes worden automatisch verzameld in één overzicht. Dubbele documenten worden herkend en verwijderd.

〉Haal facturen automatisch Alles wat nog geen bewijsstuk heeft, verschijnt in je to-do.

〉Je voegt snel een foto of pdf toe, of bevestigt een bestaande match.

〉Zodra iets compleet is, verdwijnt het uit je to-do.

Meer uitleg

〉Ondersteuning voor de gangbare e-mailproviders.

〉OkiOki scant drie categorieën: bijlagen, downloadlinks en e-mails die zelf als factuur dienen.

〉Na de koppeling wordt elke factuur opgepikt en in real time verwerkt.

〉Je labels en mappen blijven ongewijzigd; je kunt de koppeling altijd pauzeren of verwijderen.

4. Controle op documenten & transacties

Verder controleert OkiOki of elke betaling een bewijsstuk heeft. Op deze manier blijft je dossier altijd volledig en correct.

〉Haal facturen automatisch Alles wat nog geen bewijsstuk heeft, verschijnt in je to-do.

〉Je voegt snel een foto of pdf toe, of bevestigt een bestaande match.

〉Zodra iets compleet is, verdwijnt het uit je to-do.

Meer uitleg

〉Ondersteuning voor de gangbare e-mailproviders.

〉OkiOki scant drie categorieën: bijlagen, downloadlinks en e-mails die zelf als factuur dienen.

〉Na de koppeling wordt elke factuur opgepikt en in real time verwerkt.

〉Je labels en mappen blijven ongewijzigd; je kunt de koppeling altijd pauzeren of verwijderen.

5. To do lijst voor ontbrekende stukken

Wanneer er een document ontbreekt. Verschijnt dit automatisch op je to-do lijst. Zo weet je meteen wat te doen.

〉Haal facturen automatisch Alles wat nog geen bewijsstuk heeft, verschijnt in je to-do.

〉Je voegt snel een foto of pdf toe, of bevestigt een bestaande match.

〉Zodra iets compleet is, verdwijnt het uit je to-do.

Meer uitleg

〉Ondersteuning voor de gangbare e-mailproviders.

〉OkiOki scant drie categorieën: bijlagen, downloadlinks en e-mails die zelf als factuur dienen.

〉Na de koppeling wordt elke factuur opgepikt en in real time verwerkt.

〉Je labels en mappen blijven ongewijzigd; je kunt de koppeling altijd pauzeren of verwijderen.

6. In real-time en volledig naar je accoutant

Tot slot gaat elk document automatisch naar je archief en je accountant. Zo is je dossier altijd volledig en steeds up to date!

〉Haal facturen automatisch Alles wat nog geen bewijsstuk heeft, verschijnt in je to-do.

〉Je voegt snel een foto of pdf toe, of bevestigt een bestaande match.

〉Zodra iets compleet is, verdwijnt het uit je to-do.

Meer uitleg

〉Ondersteuning voor de gangbare e-mailproviders.

〉OkiOki scant drie categorieën: bijlagen, downloadlinks en e-mails die zelf als factuur dienen.

〉Na de koppeling wordt elke factuur opgepikt en in real time verwerkt.

〉Je labels en mappen blijven ongewijzigd; je kunt de koppeling altijd pauzeren of verwijderen.

Getest en beproefd door ondernemers

4,8 / 5
(117)

Ik heb een eenmanszaak en werk met OkiOki op aanraden van mijn boekhouder. Ik ben erg tevreden. Het is in begrijpelijke taal en makkelijk in gebruik en overzichtelijk. De helpdesk werkt snel en duidelijk. Ik kan het je absoluut aanraden als je van makkelijk boekhouden houdt.

Iris Rapke
Icone Google Review

Dit is de eerste keer dat een administratief programma meer voor mij doet, dan ik voor het programma. In plaats van zelf een berg invoer te maken, alles af te vinken etc, is het nu vooral een kwestie om OkiOki mijn administratie te laten controleren, wat prima werkt! Heel blij hier 😉 ...

Erik Lenaerts
Icone Google ReviewBekijk deze review op google

Ik ben zelf een enorme fan van OkiOki, wat een rust in mijn hoofd sinds ik met OkiOki werk. Ik durf echt zeggen dat de tijd die ik aan administratie en boekhouding spendeer met zeker 80% gereduceerd is. En veel minder frustraties, wat onbetaalbaar is 😉 OkiOki stuurt bovendien alles mooi door naar Yuki, het platform van mijn boekhouder.

Elke Spinnewyn
Icone Google ReviewBekijk deze review op google

OkiOki kopen was de beste beslissing die ik het afgelopen jaar heb genomen. Voorheen maakte al die administratie me boos. Het was 'die tijd van de maand' of 'die tijd van het kwartaal'. Je wilt er niet mee omgaan, maar je moet wel. Sinds OkiOki is alles duidelijk en opgedeeld in haalbare stukken. Ik kan tags en opmerkingen toevoegen, wat het ook makkelijker maakt voor mijn boekhouder. Top product!

Eline Hoskens
Icone Google ReviewBekijk deze review op google

Een enorme hulp voor mij! Een verschil van uren zoeken naar facturen en betalingen. Extra uren die ik nu kan gebruiken om te ontwerpen! Snelle en duidelijke ondersteuning.

Evelien Rahm
Icone Google ReviewBekijk deze review op google

Ik ben heel tevreden, het is zalig om er mee te werken , spaart veel tijd. Een paar keer per week 5 min en alles is in orde, geen gedoe met papieren en kaften. Je vind je documenten heel snel terug. Denk dat ook mijn leverenciers tevreden zijn want heb nu een goed overzicht over wat wanneer betaald moet worden en alles geraakt op tijd betaald. Ook zelf facturen maken is superhandig, ik ben fan van de OkiOki

Kathleen Vanspringel
Icone Google ReviewBekijk deze review op google

OkiOki is een intuïtieve software die het up-to-date houden van mijn administratie super makkelijk heeft gemaakt. Voorheen kostte het me elke maand uren, nu is het een plezier om het bij te werken en altijd tussendoor. Door het kleine vleugje gamification stimuleert het je om alles 'schoon' te houden. Geweldig stukje software!

Philippe Lornoy
Icone Google ReviewBekijk deze review op google

Prachtig, sedert wij OkiOki gebruiken kunnen wij alles duidelijk volgen en vinden alles in een oogopslag terug,... duidelijke overzichten, niet moeilijk in gebruik,.. top!

Deka Betonbouw
Icone Google Review

Handige app als je weinig tijd hebt om, tussen je job door, je facturen te ordenen/te matchen aan je transacties! Ook voor iemand die niet veel van dergelijke programma’s kent, wijst deze app zichzelf uit! Echt aanrader!

Kiné Jesse de Frenne
Icone Google Review

Zeer positief, handig dat het boekhoudprogramma de gegevens erken. Tijdbesparing voor mezelf en voor de klant.

Ook meerwaarde voor de klant, daar zij openstaande facturen kunnen opvolgen zonder een Excel overzicht of dergelijke te moeten gebruiken. Positieve feedback gekregen van klanten, is altijd leuk!

Karine De Hondt
Icone Google ReviewBekijk deze review op google

Starten is wat moeilijk, maar eens je de juiste methode gevonden hebt, spaar je toch heel wat tijd uit. Vooral de automatische uploads van facturen vanuit mailbox of google drive zijn handig. OCR is niet altijd foutloos, dus even checken is nodig. Maar algemeen prima tool en bedrijfszeker. Ben er nog nooit in vastgelopen :)

Chris de Meirsman
Icone Google Review

'Sympatiek'ogend boekhoudprogramma waar ik met plezier wegwijs in raakte. Aangename workspace en duidelijke toegang voor een relatieve leek in boekhouding. Tijd en papier besparend en tegelijkertijd overzichtelijk!

Christina Brossé
Icone Google ReviewBekijk deze review op google

Heel gemakkelijk om mee te werken. Goede service. Snel antwoord bij een vraag.

Matthias Elias
Icone Google ReviewBekijk deze review op google

Super praktische tool waarmee je altijd up-to-date blijft met je boekhouding! Heerlijk

Katarina Safari
Icone Google ReviewBekijk deze review op google

Heel goed, duidelijk en makkelijk te gebruiken boekhoud/facturatieprogramma. Het programma houdt heel makkelijk al je aankoop- en verkoopfacturen bij. Facturen, offertes, … schrijven is heel makkelijk en overzichtelijk.

David van Bigaert
Icone Google ReviewBekijk deze review op google

Wij zijn zeer tevreden met OkiOki. Het is vooral voor de ondernemer een goede tool om zijn boekhouding op een gebruiksvriendelijke manier tot bij de boekhouder te krijgen. Ook het opstellen van verkoopfacturen en offertes verloopt hier heel vlot in. Van lijsten openstaande klanten en leveranciers gaan wij niet meer spreken, gelukkig :-D. Bij vragen staat er een top support team klaar.

Saskia Snoks
Icone Google ReviewBekijk deze review op google

Een zeer praktische service die de vervelende taak van het invoeren van wissels en bankafstemmingen echt vereenvoudigt. Een team dat luistert naar zijn klanten. Hartelijk dank aan het team voor alle tijd die we hebben bespaard met OkiOki

Bruno Robert-Marquet
Icone Google ReviewBekijk deze review op google

Sinds ik OkiOKi gebruik ben ik bij mijn boekhouder van de slechtste leerling van de klas naar de beste gegaan. Nu heb ik ook geen stress meer op het einde van elk kwartaal om alles bij elkaar te zoeken. Oki oki helpt mij echt om alles op orde te houden. En als je een vraag stelt aan oki oki, geven ze zeer snel antwoord. Dank u oki oki 🙏🏻

Luc Proost
Icone Google ReviewBekijk deze review op google

Fijne applicatie, ik zou graag een optie hebben om te kunnen aanduiden dat facturen al dan niet reeds betaald zijn in mijn overzicht.Update: ik ben gecontacteerd om deze functie te activeren en kreeg wat extra info over de functionaliteiten, super ervaring!

Donovan Ketters
Icone Google ReviewBekijk deze review op googleµ

OkiOki biedt, volgens ons, een tool aan welke niet alleen zeer gebruiksvriendelijk is, maar ook tijdbesparend werkt. Men krijgt met een beperkte (tijds)inspanning een goed beeld van to do ’s van uw administratie en meer. Klanten welke ondertussen zijn ingestapt vertellen allen eenzelfde verhaal: “Een toepassing waarbij het verzamelen van documenten voor de boekhouding een kinderspel wordt”

Joeri Huysmans
Icone Google ReviewBekijk deze review op google

Super gemakkelijk ! Heel duidelijk en gebruiksvriendelijk. Een aanrader! Je boekhouding wordt een pak overzichtelijker. Geeft automatisch betalingsherinneringen, laad automatisch je digitale facturen op, ... Voor een stressvrije boekhouding, waar je een goed overzicht van hebt.

Karin Verbist
Icone Google ReviewBekijk deze review op google

Als klant van Activum Boekhouders gebruik ik OkiOki om mijn fiscale documenten aan te leveren. Dit verloopt moeiteloos. Het grootste deel van de administratie wordt automatisch gedaan, en de takenlijst in OkiOki maakt het eenvoudig om handmatig eventuele ontbrekende stukken aan te vullen. Dit bespaart me veel tijd en frustratie.

CyberStyler
Icone Google ReviewBekijk deze review op google

Een hele fijne app! Op een speelse manier krijg je je boekhouding onder controle. Ook een zeer snelle en efficiënte ondersteuning bij vragen. Ik werk intussen al een tijdje met het programma en boekhouding zou (bijna) een plezier worden! :-) Dankjewel!

Cécile Rennerts
Icone Google ReviewBekijk deze review op google

Eerlijk gezegd, OkiOki werkt zeer goed ! Ben al geruime tijd een gebruiker, en heb steeds ook op goede en snelle ondersteuning kunnen rekenen, als ik al eens iets moest uitzoeken. Verder zijn er nog steeds continu upgrades en nieuwe functies die OkiOki steeds beter maken. Een aanrader voor iedereen die z'n financiële administratie wil vooruit helpen!

Marc Bruggeman
Icone Google ReviewBekijk deze review op google

Het aantal uren OkiOk me uitspaart is geweldig, laat staan van de frustraties om alles uit te zoeken elke maand. Zeker verder werken aan de app, ik kan er alleen maar meer van genieten.

Marc Proost
Icone Google ReviewBekijk deze review op google

Het programma is heel gebruiksvriendelijk, zowel op PC als gsm. Als er problemen zijn, krijg je snel hulp en wordt het opgelost. Top!

Els Lucas
Icone Google ReviewBekijk deze review op google

Het overzicht behouden over uw administratie als ondernemer en de accountant is zeker dat de boekhouding compleet aangeleverd wordt. Dit in alle veiligheid en toepasbaar op gelijk welk toestel. Top applicatie!

Mario Schram
Icone Google ReviewBekijk deze review op google

Probeer nu OkiOki gratis

Start
100% in orde met de verplichte e-facturatie
Offertes en e-facturen opmaken & verzenden
E-facturen ontvangen
Alle facturen automatisch naar je accountant
Yep, een all-in e-facturatiepakket
Gratis
Tot 1/1/2026
3,99/m
excl. BTW
Smart
Je volledige financiële administratie - 100% in orde
Alles van Start +
Automatisch facturen verzamelen via je mailbox en portalen
Documenten automatisch verzamelen
OkiOki scant automatisch je mailbox op facturen en centraliseert deze in één overzichtelijk platform. Dit betekent dat je nooit meer facturen handmatig hoeft te zoeken of manueel moet uploaden.
Automatisch de betalingsstatus opvolgen
Betaalstatus opvolgen
OkiOki kan eenvoudig de betaalstatus van al je documenten controleren. Zo weet je op elk moment wat je ontvangt en wat er buitengaat.
Inzicht in je cash-flow
En zoveel meer slimme features om je administratie te automatiseren
Go
25 documenten/m
1 bankrekening
1 mailbox
1 cloudopslag-folder
8,99/m
€ 0.50/extra document
excl. BTW
Grow
70 documenten/m
2 bankrekeningen
2 mailboxen
2 cloudopslag-folders
18,99/m
€ 0.30/extra document
excl. BTW
Scale
200 documenten/m
3 bankrekeningen
3 mailboxen
3 cloudopslag-folders
44,99/m
€ 0.20/extra document
excl. BTW

Accountant?
Vraag naar ons prijsmodel voor accountants

De belangrijkste verschillen

Start
Smart
E-facturen ontvangen via Peppol
More info
E-facturen ontvangen via Peppol
E-facturen verzenden via Peppol
More info
E-facturen verzenden via Peppol
Facturen verzenden via email
More info
Facturen verzenden via email
Automatisch facturen & bonnetjes verzamelen uit je mailbox
More info
Automatisch facturen & bonnetjes verzamelen uit je mailbox
OkiOki verzamelt automatisch alle facturen die ze in je mailbox vindt op basis van je BTW-nummer. Het algoritme scant drie categorieën: facturen als bijlage, facturen die via een downloadlink binnenkomen, en e-mails die zelf als factuur fungeren. Zo hoef je geen facturen meer handmatig te zoeken, openen of downloaden. Na het koppelen van je mailbox wordt elke factuur automatisch opgepikt en in real-time doorgestuurd naar je digitaal archief en je boekhouder.
Koppelingen met je bankrekeningen en kredietkaarten
More info
Koppelingen met je bankrekeningen en kredietkaarten
Een PDF naar een e-factuur converteren
More info
Een PDF naar een e-factuur converteren
Upload een bestaande PDF-factuur; OkiOki maakt er meteen een e-factuur van.
Automatisch facturen oppikken op leveranciersportalen
More info
Automatisch facturen oppikken op leveranciersportalen
OkiOki logt dagelijks in op je leveranciersportalen om te checken of er nieuwe facturen beschikbaar zijn. Wanneer OkiOki een factuur vindt, wordt deze automatisch gedownload en doorgestuurd naar je boekhouder en je digitale archief. Het enige wat jij hoeft te doen, is je inloggegevens veilig met OkiOki delen.
Manueel facturen & bonnetjes toevoegen
More info
Manueel facturen & bonnetjes toevoegen
Betaalstatus van facturen automatisch opvolgen
More info
Betaalstatus van facturen automatisch opvolgen
Real-time cashflow inzicht
More info
Real-time cashflow inzicht
Ontbrekende facturen & bonnetjes signaleren
More info
Ontbrekende facturen & bonnetjes signaleren

FAQ

Neen, je hebt geen creditcard nodig om OkiOki te testen. Probeer OkiOki 30 dagen gratis!

Hoe helpt OkiOki mij als ondernemer?

OkiOki verzamelt automatisch al je facturen en documenten in één overzicht.

Facturen zoeken in je mailbox of handmatig uploaden? Dat is verleden tijd. OkiOki scant je mailbox, cloudopslag én leveranciersportalen en centraliseert alles netjes op één plek.

Ook je bankrekening en kredietkaarten worden gekoppeld.
Zo worden je zakelijke transacties automatisch gelinkt aan de juiste facturen of bonnetjes — zonder dat jij daar tijd in hoeft te steken.

  1. Sneller klaar met je kwartaalafsluiting: OkiOki verzamelt automatisch alles wat je boekhouder nodig heeft. Geen last-minute stress of ontbrekende documenten meer.
  2. Nooit meer facturen zoeken: OkiOki haalt facturen op uit je mailbox, cloudopslag en leveranciersportalen.
    Je hoeft dus niets meer op te zoeken of manueel up te loaden.
  3. Altijd inzicht in je banktransacties: Alle transacties worden automatisch gekoppeld aan de juiste documenten. Zo heb je een volledig én correct financieel overzicht.
  4. Je kredietkaartuitgaven automatisch gekoppeld: Ook uitgaven via je kredietkaart worden gelinkt aan de juiste facturen. Zo zie je in één oogopslag waar je geld naartoe gaat.
  5. Slimme to-do lijst: Je ziet in één oogopslag wat er nog ontbreekt: een betaling, een document of een openstaande taak. Zo ben jij altijd sneller dan je boekhouder.
  6. Real-time inzicht in je financiën: Bekijk op elk moment je inkomsten, uitgaven en openstaande facturen.
    Handig om grip te houden op je cashflow.
  7. Verstuur eenvoudig e-facturen via Peppol: Met OkiOki verstuur en ontvang je elektronische facturen via Peppol — betrouwbaar en volledig wettelijk in orde.
  8. Vlotte samenwerking met je boekhouder: Alle documenten worden automatisch en correct aangeleverd.
    Zo is je boekhouding altijd in orde, zonder extra moeite.

OkiOki verzamelt niet alleen al je documenten, maar zorgt er ook voor dat ze automatisch en correct worden aangeleverd aan je boekhouder. Verder is OkiOki ten eerste ontworpen als een mobiele applicatie. Hierdoor kan je eenvoudig je ganse administratie beheren vanaf je GSM.

Ik wil OkiOki 30 dagen proberen

Wat is het verschil tussen OkiOki Start & OkiOki Smart

OkiOki biedt twee abonnementsopties voor ondernemers: Start en Smart. Hieronder vind je de belangrijkste verschillen tussen beide:

OkiOki Start

  • E-facturatie: Je kunt onbeperkt en volledig gratis offertes en e-facturen opmaken, verzenden en ontvangen. Daarnaast worden al je e-facturen automatisch doorgestuurd naar je accountant.
  • Toegang tot het Peppol-netwerk: Je bedrijf krijgt automatisch toegang tot het Peppol-netwerk. Hierdoor voldoen zowel jij als je bedrijf direct aan alle wettelijke vereisten voor e-facturatie. Je kunt je bedrijf aansluiten in slechts 3 minuten.
  • Prijs: Gratis tot 1 januari 2026; daarna €3,99 per maand (excl. btw).

➡️ Activeer gratis e-facturatie voor je bedrijf

OkiOki Smart

Alle functies van Start, plus extra mogelijkheden:

  • Automatisch facturen verzamelen: OkiOki scant je mailbox en leveranciersportalen op facturen en centraliseert deze automatisch in je digitale archief.
  • Betalingsstatus opvolgen: OkiOki houdt de betaalstatus van je documenten bij, zodat je altijd weet welke betalingen nog openstaan.
  • Inzicht in cashflow: OkiOki biedt je real-time inzicht in je cashflow en een helder overzicht van al je inkomsten en uitgaven.
  • Alle documenten automatisch doorgestuurd naar je accountant: Met Smart hoef je niets meer handmatig door te sturen. OkiOki verzamelt niet alleen e-facturen, maar ook alle andere documenten die relevant zijn voor je boekhouding, en stuurt deze automatisch door naar je accountant.

➡️ Probeer OkiOki Smart 30 dagen gratis

Met het Start-abonnement voldoe je direct aan alle wettelijke verplichtingen voor de nieuwe e-facturatiewetgeving en kun je makkelijk en onbeperkt e-facturen opmaken, verzenden en ontvangen.

Het Smart-abonnement biedt daarnaast uitgebreidere mogelijkheden, zoals het automatisch verzamelen van facturen uit je mailbox, inzicht in betaalde en openstaande facturen, en real-time inzicht in je cashflow.

Bovendien worden al je documenten die relevant zijn voor je boekhouding automatisch doorgestuurd naar je accountant. Zo heb je alles op één plek, verlies je nooit een document en ben je zeker dat je administratie klopt.

Hoe kan ik mijn facturen verzamelen met OkiOki


OkiOki maakt verbinding met je e-mailaccount en haalt automatisch al je facturen binnen:

  • Facturen die als bijlage in e-mails zitten (PDF, JPG, UBL, PNG).
  • Facturen via een downloadlink (bijvoorbeeld van Telenet).
  • Facturen via online portalen (zoals Esso Card Online).
  • En zelfs de e-mails die feitelijk als een factuur fungeren (bijvoorbeeld van Apple en Google).

Kort samengevat met OkiOki heb je geen zorgen over gaten in je administratie. Al je facturen en aankoopbonnen worden voor jou gecentraliseerd en veilig opgeslagen in een doorzoekbaar digitaal archief.

Verder heb je natuurlijk ook de mogelijkheid om OkiOki te koppelen met je favoriete cloudopslag, zoals (Dropbox, OneDrive, Google drive) of kan je daarnaast altijd een bonnetje of een document rechtstreeks up loaden in de OkiOki app.

Ik wil OkiOki 30 dagen gratis proberen

Hoe kan ik mijn facturen verzamelen met OkiOki


OkiOki maakt verbinding met je e-mailaccount en haalt automatisch al je facturen binnen:

  • Facturen die als bijlage in e-mails zitten (PDF, JPG, UBL, PNG).
  • Facturen via een downloadlink (bijvoorbeeld van Telenet).
  • Facturen via online portalen (zoals Esso Card Online).
  • En zelfs de e-mails die feitelijk als een factuur fungeren (bijvoorbeeld van Apple en Google).

Kort samengevat met OkiOki heb je geen zorgen over gaten in je administratie. Al je facturen en aankoopbonnen worden voor jou gecentraliseerd en veilig opgeslagen in een doorzoekbaar digitaal archief.

Verder heb je natuurlijk ook de mogelijkheid om OkiOki te koppelen met je favoriete cloudopslag, zoals (Dropbox, OneDrive, Google drive) of kan je daarnaast altijd een bonnetje of een document rechtstreeks up loaden in de OkiOki app.

Ik wil OkiOki 30 dagen gratis proberen

Wat gebeurt er wanneer ik OkiOki koppel met mijn bankrekening?

Als je OkiOki koppelt met je bankrekening of kredietkaart, wordt de betaalstatus van je facturen en aankoopbewijzen automatisch gecontroleerd. Deze koppeling is enkel in één richting: OkiOki heeft alleen leesrechten en geen toegang om betalingen uit te voeren. Dit betekent dat OkiOki je financiële gegevens kan inzien, maar geen acties kan ondernemen, zoals betalingen uitvoeren of aanpassen.

Ondersteuning voor digitale banken:
OkiOki ondersteunt niet alleen traditionele bankrekeningen, maar ook rekeningen van digitale banken zoals Revolut, N26, Wise en Bunq. Dit maakt het eenvoudig om al je financiële gegevens op één plek te beheren, ongeacht de bank die je gebruikt.

Daarnaast biedt OkiOki verschillende handige functies:

  • Real-time cashflow inzicht:
    OkiOki zorgt ervoor dat je transacties automatisch worden ingelezen en geeft je een duidelijk overzicht van je financiële situatie in een overzichtelijk plaatje.
  • Digitaal archief van je facturen & banktransacties:
    OkiOki bewaart je documenten en slaat deze beveiligd op. Dit zorgt ervoor dat je altijd een digitaal, georganiseerd en makkelijk doorzoekbaar archief hebt van al je transacties, facturen en aankoopbonnen.
  • Slimme koppeling van documenten en transacties:
    OkiOki koppelt automatisch je banktransacties aan bijbehorende documenten (zoals facturen) en zoekt omgekeerd naar documenten die bij een transactie horen. Hierdoor voorkom je ook dat je per ongeluk een factuur dubbel betaalt.

Ik wil OkiOki 30 dagen gratis proberen

Wist je dat je met OkiOki ook je transacties van je creditcard automatisch kan uitlezen?

Met OkiOki kun je automatisch je kredietkaart uitlezen. Elke transactie wordt overzichtelijk weergegeven met de bijbehorende documenten, zodat je altijd een duidelijk en georganiseerd beeld hebt van je uitgaven.

OkiOki biedt daarnaast nog andere handige functies:

  • Maandelijkse weergave: Track de evolutie van je uitgaven voor zowel VISA als MasterCard, ongeacht bij welke bank je bent aangesloten. Of bekijk je uitgaven en inkomsten per kaart.
  • Real-time weergave: Je accountant kan eenvoudig toegang krijgen tot coda-bestanden, wat je boekhouding efficiënter maakt. Dit kan misschien zelfs goedkoper dan de bestaande coda koppeling die je hebt.

Ik wil OkiOki 30 dagen proberen

Wist je dat je met OkiOki ook je transacties van je creditcard automatisch kan uitlezen?

Met OkiOki kun je automatisch je kredietkaart uitlezen. Elke transactie wordt overzichtelijk weergegeven met de bijbehorende documenten, zodat je altijd een duidelijk en georganiseerd beeld hebt van je uitgaven.

OkiOki biedt daarnaast nog andere handige functies:

  • Maandelijkse weergave: Track de evolutie van je uitgaven voor zowel VISA als MasterCard, ongeacht bij welke bank je bent aangesloten. Of bekijk je uitgaven en inkomsten per kaart.
  • Real-time weergave: Je accountant kan eenvoudig toegang krijgen tot coda-bestanden, wat je boekhouding efficiënter maakt. Dit kan misschien zelfs goedkoper dan de bestaande coda koppeling die je hebt.

Ik wil OkiOki 30 dagen proberen

Kan ik een PDF document met meerdere facturen in OkiOki opsplitsen?

Absoluut! OkiOki maakt het digitaliseren en uploaden van documenten heel eenvoudig. Wanneer je een PDF met meerdere facturen uploadt, kun je deze direct in OkiOki real-time uitsplitsen. Dit bespaart je zowel tijd als moeite, en voorkomt de frustratie van het afzonderlijk opslaan van elke factuur in aparte PDF-bestanden.

Waarom OkiOki handig is:

  • Meerdere documenten tegelijk uploaden: Je kunt eenvoudig meerdere bestanden in één keer uploaden.
  • Uitsplitsen van facturen: Splits moeiteloos een PDF met meerdere facturen in aparte documenten, direct in OkiOki.
  • Vereenvoudigde administratie: OkiOki organiseert alles voor je, zodat je je administratie overzichtelijk en efficiënt houdt.

Hoe werkt OkiOki en E-facturatie?

Met OkiOki zorg je ervoor dat je digitale administratie altijd in orde is. Deze slimme tool automatiseert het verzamelen van je digitale facturen, zodat je geen handmatige handelingen meer hoeft uit te voeren en je voldoet aan de nieuwste wettelijke vereisten voor e-facturatie. Of het nu gaat om facturen via e-mailbijlagen, downloadlinks of rechtstreeks in de e-mail, OkiOki haalt ze moeiteloos op en bewaart ze veilig.

Automatische verzameling van al je facturen:

  • Herkent facturen van meer dan 2.500 leveranciers, zowel nationaal als internationaal.
  • Herkent verschillende factuurformaten:
    • Facturen in bijlagen.
    • Facturen via downloadlinks.
    • E-mails die zelf als factuur of betaalbewijs dienen.
    • E-facturen via het Peppol netwerk of UBL formaat.
  • Koppeling met je mailbox:
    • Volgt zowel inkomende als uitgaande e-mails.
    • Verzamelt automatisch al je facturen in je mailbox.
  • Volledige veiligheid en privacy:
    • Werkt volgens strikte regels voor dataprivacy.
    • Informatiebeveiliging gebaseerd op de ISO27001-standaard.
    • OkiOki staat onder toezicht van de Nationale Bank

Met OkiOki heb je geen zorgen over compliance of het handmatig bijhouden van je facturen. En wil je net een stapje verder gaan, dan kan je ook het reconciliëren van je facturen automatiseren. Je administratie in een handomdraai. Zo simpel kan het zijn.

Ik wil OkiOki 30 dagen gratis proberen

Waarin verschilt OkiOki ten op zichte van concurrenten

Je wil geen tijd verliezen aan facturen zoeken, bonnetjes inscannen of transacties uitpluizen. Toch slorpt je administratie vaak meer aandacht op dan je lief is. Daarom pakt OkiOki het anders aan. Of je nu aan je bureau zit of onderweg bent — OkiOki werkt even vlot op je pc als op je gsm.

⚙️ Real-time automatisering

OkiOki neemt je handmatige taken volledig uit handen.
Het verzamelt automatisch al je facturen en transacties, digitaliseert papieren bonnetjes en matcht betalingen.

Zelfs zonder factuur wordt een betalingsmail opgeslagen als bewijs.
⏱️ Zo verlies jij geen tijd meer aan repetitieve administratie.

✅ Een slim to-do lijstje

OkiOki houdt je administratie overzichtelijk met een handige to-do lijst.
Je ziet in één oogopslag wat nog openstaat: ontbrekende documenten, betalingen of facturen.

📬 Je krijgt een seintje wanneer er actie nodig is, zodat je niets over het hoofd ziet.
En het werkt even vlot op je PC als op je smartphone.

📤 Voorbereid op de toekomst met e-facturatie (Peppol)

OkiOki is Peppol-compatibel, waardoor je makkelijk e-facturen kunt verzenden en ontvangen — in België én internationaal.

🗓️ Vanaf 2026 wordt e-facturatie verplicht voor btw-plichtigen.
OkiOki zorgt ervoor dat je vlot en zonder stress kunt overstappen.

💳 Ondersteuning voor kredietkaarten & digitale banken

OkiOki koppelt rechtstreeks met je bank, en laat je ook makkelijk kredietkaartafschriften uploaden.
Digitale banken zoals Revolut, N26 of Bunq? Geen probleem.

💼 Alle transacties worden automatisch gelinkt aan de juiste documenten,
Zodat je administratie altijd klopt en up-to-date is.

Kan ik OkiOki gratis proberen?

Zeker! OkiOki biedt een gratis proefperiode van 30 dagen aan, waarin je alle voordelen kunt ervaren. OkiOki automatiseert je financiële administratie, verzamelt digitale facturen van je mailbox en portalen, en controleert zelfs de betaalstatus van je transacties. Vergeet daarom zeker niet om OkiOki met je bankrekening te koppelen.

Ik wil OkiOki 30 dagen gratis proberen

Wat is het voordeel van OkiOki voor eenmanszaken, zelfstandigen of venootschappen

Met OkiOki heb je altijd een duidelijk overzicht van je administratie.
Geen gemiste facturen, dubbele betalingen of losse documenten — alles staat op één plek, altijd beschikbaar op je PC én je GSM.

🗒️ Beheer je administratie met een slim to-do lijstje

OkiOki zet automatisch alle openstaande taken voor je klaar:

  • facturen die je nog moet verwerken,
  • betalingen die nog ontbreken,
  • ontbrekende bewijsstukken of documenten die je moet bevestigen.

Soms vraagt OkiOki je om een document even te controleren of te bevestigen, bijvoorbeeld als er iets niet helemaal duidelijk is.

Je ziet in real-time wat er nog moet gebeuren, krijgt meldingen wanneer actie nodig is en beheert alles makkelijk via je computer of je GSM.

🧲 OkiOki verzamelt al je facturen automatisch

Dankzij een slimme integratie verzamelt OkiOki automatisch al je documenten en facturen:

  • uit je mailbox,
  • via leveranciersportalen,
  • uit je cloudopslag,
  • of via het Peppol-netwerk (het officiële netwerk voor veilige elektronische facturatie).

Elke factuur wordt automatisch gelinkt aan de juiste betaling in je bankrekening. Zo weet je meteen welke facturen betaald zijn en welke niet.

🔔 Je mist nooit meer een belangrijk document

Ontbreekt er iets? Dan krijg je meteen een melding.
Je hoeft dus nooit meer zelf op zoek naar ontbrekende facturen of documenten.

📊 Altijd inzicht in je inkomsten en uitgaven

OkiOki toont je uitgaven, betalingen én je real-time cashflow.
Je ziet niet alleen hoeveel geld er op je rekening staat, maar ook hoeveel er binnenkort nog binnenkomt of afgaat.

🗃️ Alles op één plek

Alle documenten worden automatisch opgeslagen in een overzichtelijk digitaal archief, waar je ze makkelijk kunt terugvinden en doorzoeken.

👨‍💻 Werk eenvoudig samen met je boekhouder

OkiOki stuurt je administratie automatisch door. Geen losse documenten meer zoeken of inscannen.
Alles wordt real-time gedeeld — zo sluit je elk kwartaal snel af, zonder stress.

Configureer OkiOki voor je GSM, Laptop of PC

Alle voordelen op een rijtje

Wil je OkiOki live aan het werk zien? Volg dan een van onze open demo's