OkiOki, het papierwerk van je ondernemers altijd compleet en in real-time op je bureau.

Terwijl jij gewoon je favoriete boekhoudsoftware blijft gebruiken
Boek een demo
Klaar om OkiOki aan het werk te zetten voor jou en je klanten? Vraag ons dan om een demo.
Aanvragen
Uitgaven met de kredietkaart ... altijd een rommeltje
Ik verlies veel te veel tijd aan het najagen van late en onvolledige dossiers
UBL's voor alle documenten, inclusief de bonnetjes ... dat zou pas zalig zijn!
Herkenbaar? Dan is OkiOki er om jou en je klanten te helpen.

Hebben je klanten het alsmaar lastiger om hun facturen te verzamelen?
OkiOki snelt ze ter hulp.

Het vinden van je facturen is vandaag een hele karwei, de documenten zitten verspreid op zoveel, al dan niet virtuele plekken. Hier neemt OkiOki het van je klanten over.

OkiOki gaat in hun mails op zoek naar facturen en betaalbewijzen. Maar ze doet meer dan enkel emailbijlagen bewaren. Ze zet ‘email’ betaalbewijzen om in PDF formaat, spoort download-linken op en haalt zelfs de facturen op uit de portals van leveranciers.

Natuurlijk linkt OkiOki ook met hun cloud-opslag en laat ze hen toe hun papieren facturen te digitaliseren.

Is de administratie van je klanten vaak onvolledig?
OkiOki behoudt het overzicht.

OkiOki werkt samen met de bank van je klanten om de transacties op te halen. Banktransacties zijn het kloppende financieel hart van hun zaak. OkiOki analyseert deze transacties én de afschriften van kredietkaarten en linkt ze met hun facturen en betaalbewijzen. OkiOki zorgt er dus voor dat ze nooit nog een document missen.

Bovendien integreert OkiOki ook de bankverrichtingen van eenmanszaken. Zo is ook hun dossier altijd compleet en kunnen ook zij genieten van een maximale BTW aftrek.

Is het einde van het kwartaal nog steeds een bottleneck?
OkiOki zorgt dat je klanten steeds in orde zijn, dag na dag.

OkiOki werkt dag en nacht voor jou. Telkens ze een verrichting kan linken met een document, stuurt ze je dit meteen door incl. de eventuele opmerkingen van je klant.

Als er toch hulp nodig is, informeert OkiOki je klanten via een handig takenlijstje. Zo kunnen zij hun administratie dagelijks aanvullen… geen berg werk meer aan het einde van het kwartaal. OkiOki gaat dus achter je klanten aan en niet jij.

Eens je dit gewoon bent, wil je niet meer anders. Dit is wat wij het OkiOki gevoel noemen.

Mis je informatie om 100% in orde te zijn bij de aangifte?
OkiOki heeft alle nodige data voor jou.

Okioki heeft toegang tot bankverrichtingen en documenten. Maar daarenboven beschikt OkiOki over massa’s meta-data van de administratie van je klanten:

  • welk document bij welke verrichting hoort
  • welke uitgave persoonlijk is of met cash gedaan is
  • welke betalingen nog openstaan
  • ...

En dus ook als je boekhoudsoftware niet alles automatisch kan reconciliëren, kan je onmiddellijk alle matches en meta-data in OkiOki raadplegen.

Al genoeg softwarepakketten te onderhouden?
OkiOki past naadloos in jouw manier van werken.

OkiOki stuurt je in real-time de documenten (UBL) van je klanten en integreert met je bestaande pakketten of met je eigen documentmanagement systeem (DMS).

Zoals je van een assistent zou verwachten, past OkiOki zich aan jou manier van werken aan, niet omgekeerd.

Het OkiOki gevoel aan een zacht prijsje

Go
7,99/m
1 bank connectie
1 email connectie
1 opslag connectie
25 documenten/m
€ 0.50/extra document
Meest gevraagd
Grow
16,99/m
2 bank connecties
2 email connecties
2 opslag connecties
70 documents/m
€ 0.30/extra document
Scale
39,99/m
3 bank connecties
3 email connecties
3 opslag connecties
200 documenten/m
€ 0.20/extra document

Deze prijzen zijn per administratie en excl. BTW. Vraag ons om een demo en we bespreken graag met jou onze volumeprijzen.

Hoor het eens van iemand anders

Wow, OkiOki betrekt ondernemers bij hun administratie op de meest aangename manier. Minder documenten die verloren gaan. Dit is een must voor administratieve warhoofden.
Robin Van De Velde, partner Mijnboekhouder.eu
Of je nu een digitale of analoge boekhouding voert, de grote tijdverslinder blijft de gebrekkige doorstroming van informatie. Zo frustrerend voor boekhouder en ondernemer! Nooit meer vragen en smeken naar facturen en bonnetjes dankzij OkiOki - dat is super !
Nathalie De Ceulaer, CEO Qristalfin & auteur van What the Fund

Alles nog even op een rijtje

Integratie met de email accounts van je klant
Facturen in emailbijlage bewaren
'Email' betaalbewijzen converteren naar PDF
Download-linken opsporen en facturen downloaden
Facturen downloaden van leveranciersportalen
Papieren documenten digitaliseren
OCR en dataherkenning
Integratie met de cloud opslag van je klant
Integratie met de bankrekening van je klant, incl. eenmanszaken
Matching van (kredietkaart) transacties en documenten
Toevoegen van commentaren aan transacties en documenten
Toevoegen van tags aan transacties en documenten
Opvolging van openstaande betalingen
Automatische todo lijstjes en herinneringen
Online archief van alle documenten
Real-time toegang tot de transacties en documenten van je klant
Real-time toegang tot alle meta-data
Integratie met je boekhoudsoftware of DMS
En ... het rustgevende OkiOki-gevoel

Nodig me uit voor een demo.

Bedankt voor je interesse. We komen snel bij je terug om een demo-moment vast te leggen.
Oops, probeer het nog eens.

Erkend door de Nationale Bank van België

Met de sympathieke steun van