OkiOki gaat in je mails op zoek naar alle facturen en betaalbewijzen die tot je financiële administratie behoren. Maar ze doet meer dan enkel emailbijlagen bewaren. Ze zet ‘email’ betaalbewijzen om in PDF formaat, spoort download-linken op en haalt zelfs de facturen op uit de portals van je leveranciers. En dat allemaal automatisch.
Natuurlijk linkt OkiOki ook met je cloud-opslag en laat ze je toe papieren facturen te fotograferen. En je krijgt een OkiOki emailadres om documenten makkelijk naar door te (laten) sturen.
OkiOki bewaart je documenten op een veilige plek en kan ze zelfs back-uppen naar je eigen cloud-opslag. Zo kan je makkelijk je bonnetjes, aankoopfacturen en verkoopfacturen 100% digitaal archiveren.
OkiOki integreert met je bankrekening. Je banktransacties zijn immers het kloppende financieel hart van je zaak. OkiOki analyseert deze transacties én ook je kredietkaartafschriften en linkt ze met je facturen en betaalbewijzen. OkiOki weet dus of je nog een document mist, maar ook of een document onbetaald is gebleven.
Samen met OkiOki beheer je 100% digitaal je inkomsten en uitgaven. En je maakt een einde aan onbetaalde facturen, boetes voor laattijdige betalingen of gemiste BTW aftrekken.
OkiOki werkt dag en nacht voor jou. Ze verwerkt zelf al je inkomsten en uitgaven en de behorende documenten. Alleen als ze je hulp nodig heeft, komt ze terug bij jou. Ze geeft je handige todo lijstjes. Een ideaal tijdverdrijf als je nog eens aan de kassa staat te wachten. Zo kan je je administratie dagelijks aanvullen … geen berg werk meer aan het einde van het kwartaal.
En telkens je todo lijstje op nul staat, krijg je er het OkiOki gevoel erbij.
OkiOki stuurt je documenten in real-time naar je accountant en is geïntegreerd met het boekhoudpakket.
Zo kan je accountant het werk beter spreiden om je BTW aangifte te doen. Hoe minder tijd er aan administratie wordt verspild, hoe meer tijd er overblijft voor strategisch advies.