OkiOki, de digitale assistent die je financiële administratie automatiseert.

Goed voor jou én je business ;-)
30 dagen gratis
Probeer alle mogelijkheden van OkiOki nu gratis gedurende 30 dagen.
Start nu gratis
Het afwerken van je administratie op het einde van het kwartaal komt altijd op een slecht moment.
Facturen in m’n mailbox, in Doccle, op het portaal van m’n leverancier ... en op papier. Probeer het overzicht maar te bewaren.
Ik haat mijn financiële administratie.
Klinkt herkenbaar? Je bent niet alleen. OkiOki snelt je te hulp!

Probeer nu alle voordelen van OkiOki gedurende 30 dagen gratis.

Go
7,99/m
excl. BTW
1 bankrekening
1 mailbox
1 cloud-folder
25 documenten/m
€ 0.50/extra document
Start nu 30 dagen gratis
Meest gevraagd
Grow
16,99/m
excl. BTW
2 bankrekeningen
2 mailboxen
2 cloud-folders
70 documenten/m
€ 0.30/extra document
Start nu 30 dagen gratis
Scale
39,99/m
excl. BTW
3 bankrekeningen
3 mailboxen
3 cloud-folders
200 documenten/m
€ 0.20/extra document
Start nu 30 dagen gratis

Heb je moeite met het vinden van alle facturen en documenten?
Laat OkiOki het voor je doen.

OkiOki gaat in je mails op zoek naar alle facturen en betaalbewijzen die tot je financiële administratie behoren. Maar ze doet meer dan enkel emailbijlagen bewaren. Ze zet ‘email’ betaalbewijzen om in PDF formaat, spoort download-linken op en haalt zelfs de facturen op uit de portals van je leveranciers. En dat allemaal automatisch.

Natuurlijk linkt OkiOki ook met je cloud-opslag en laat ze je toe papieren facturen te fotograferen. En je krijgt een OkiOki emailadres om documenten makkelijk naar door te (laten) sturen.

OkiOki bewaart je documenten op een veilige plek en kan ze zelfs back-uppen naar je eigen cloud-opslag. Zo kan je makkelijk je bonnetjes, aankoopfacturen en verkoopfacturen 100% digitaal archiveren.

OkiOki herkent de facturatie e-mails van meer dan 2.500 leveranciers in België en het buitenland.

Verlies je ieder kwartaal geld aan verloren documenten of late betalingen?
OkiOki behoudt het overzicht

OkiOki integreert met je bankrekening. Je banktransacties zijn immers het kloppende financieel hart van je zaak. OkiOki analyseert deze transacties én ook je kredietkaartafschriften en linkt ze met je facturen en betaalbewijzen. OkiOki weet dus of je nog een document mist, maar ook of een document onbetaald is gebleven.

Samen met OkiOki beheer je 100% digitaal je inkomsten en uitgaven. En je maakt een einde aan onbetaalde facturen, boetes voor laattijdige betalingen of gemiste BTW aftrekken.

Spendeer je liever je laatste zondag van ieder kwartaal aan leuke dingen dan aan het uitpluizen van je administratie?
OkiOki zorgt dat je steeds in orde bent, dag na dag.

OkiOki werkt dag en nacht voor jou. Ze verwerkt zelf al je inkomsten en uitgaven en de behorende documenten. Alleen als ze je hulp nodig heeft, komt ze terug bij jou. Ze geeft je handige todo lijstjes. Een ideaal tijdverdrijf als je nog eens aan de kassa staat te wachten. Zo kan je je administratie dagelijks aanvullen … geen berg werk meer aan het einde van het kwartaal.

En telkens je todo lijstje op nul staat, krijg je er het OkiOki gevoel erbij.

Zit je accountant je op de hielen voor je documenten en bankverrichtingen?
OkiOki houdt je accountant op de hoogte.

OkiOki stuurt je documenten in real-time naar je accountant en is geïntegreerd met het boekhoudpakket.
Zo kan je accountant het werk beter spreiden om je BTW aangifte te doen. Hoe minder tijd er aan administratie wordt verspild, hoe meer tijd er overblijft voor strategisch advies.

Hoor het eens van iemand anders

Mijn eerste ervaring met OkiOki was zeer positief. Het systeem checkt de rekeningen, inkomende facturen vanuit e-mail of vanuit Google Drive en bezorgt je een overzicht van waar nog iets ontbreekt. OkiOki bespaart mij uren in administratief zoekwerk!
Hans Palmers, Owner Mundo Digitalis
Oké, als ondernemer moet je altijd weten hoe je bedrijf ervoor staat. Maar time is money. En om de zoveel weken langs alle kanten papierwerk verzamelen ... die tijd besteed ik toch beter aan mijn klanten en m’n team? Die tijd brengt op en daar zit de groei!
Kristel De Prins, managing partnerTimesmore, board member bij Artemis en mentor Markant vzw, SterkeOnderneemsters


Alles nog even op een rijtje

Go
7,99 /m
excl. BTW
Start nu 30 dagen gratis
Grow
16,99 /m
excl. BTW
Start nu 30 dagen gratis
Scale
39,99 /m
excl. BTW
Start nu 30 dagen gratis
Te integrereren bankrekeningen
1
2
3
Te integrereren email accounts
1
2
3
Te integrereren cloud opslag accounts
1
2
3
Aantal documenten per maand
25
70
200
Prijs per extra document
€0,50
€0,30
€0,20
Verwerking van documenten
Facturen in emailbijlage bewaren
Download-linken opsporen en facturen downloaden
Facturen downloaden van leveranciersportalen
'Email' betaalbewijzen bewaren
OCR en dataherkenning
Opladen van digitale documenten
Scannen van papieren documenten
Online archief van al je documenten
(Automatisch) toevoegen van tags en opmerkingen aan je documenten
Verwerking van transacties
Automatisch ophalen van je banktransacties
Converteren van kredietkaart uitgavenstaten naar transacties
(Auto)tagging van je transacties
Maandelijks cashflow overzicht over verschillende bankrekeningen heen
OCR en dataherkenning
(Automatisch) toevoegen van tags en opmerkingen aan je transacties
Opvolgen van je administratie
Automatisch afpunten van documenten en transacties
Automatische todo lijstjes en herinneringen
Zetten van betaalherinnering op inkomende facturen
Overzicht van openstaande uitgaande facturen
Achterlaten van opmerkingen voor accountant
Automatisch verzenden van documenten naar de accountant
Integratie met de boekhoudsoftware
Het rustgevende OkiOki gevoel
Go
7,99 /m
excl. BTW
Start nu 30 dagen gratis
Grow
16,99 /m
excl. BTW
Start nu 30 dagen gratis
Scale
39,99 /m
excl. BTW
Start nu 30 dagen gratis