Je financiële administratie makkelijker maken, begint bij het verminderen van papieren facturen. Of zoals wij zeggen: maximaal digitaal!
Octa+ verzendt meestal je facturen via e-mail. Maar als ondernemer komen deze facturen idealiter toe op je bedrijfs e-mailadres. En wil je je administratie nog beter op orde hebben, dan maak je een specifiek e-mailadres voor je facturatie aan. Zo komen je facturen niet tussen de andere e-mails in je inbox, maar staan ze mooi overzichtelijk samen op hun eigen plek.
Komen je Octa+ facturen momenteel nog steeds via de post toe en wil je overschakelen naar digitaal? Dan moet je rechtstreeks contact opnemen met Octa+. Je kan hen telefonisch (02.851.01.51) of per e-mail (energie@octaplus.be) bereiken.
In deze video tonen we je alvast hoe je eenvoudig je Octa+ voorkeuren aanpast, zodat je in de toekomst elk Octa+ factuur via jouw e-mailadres naar voorkeur ontvangt.
Je hebt drie dingen nodig om van start te gaan:
Klaar? Back to business dan! ;-)
Surf naar ‘www.octaplus.be’.
Klik op ‘Klantenzone’.
Ga naar ‘AL GEACTIVEERD? GA HIER VERDER‘Vul je gebruikersnaam en wachtwoord in en klik op ‘Login’.
Nu je ingelogd bent in je Octa+ account klik je op ‘Ik wijzig mijn contactgegevens’.
Onderaan in je contactgegevens vind je het e-mailadres waar je vandaag je facturen op ontvangt.
Hier kan je nu je e-mailadres wijzigen. Denk aan onze tip over een bedrijfs e-mailadres of beter nog een apart facturatie-adres. Maar hey, jij beslist. Elk e-mailadres werkt.
Klik aan: ‘Stuur’.
Octa+ heeft nu je voorkeuren bewaard.
Vanaf nu ontvang je al je facturen in je mailbox naar voorkeur.
Eenmaal je facturen in je mailbox dan is OkiOki er om ze voor jou te verzamelen en te verwerken. OkiOki herinnert je aan te betalen facturen, volgt de betalingen van je klanten mee op en zorgt ervoor dat al je facturen op tijd bij je accountant geraken.
Maak komaf met die kwartaalstress en voel je weer helemaal OkiOki ;-)
We've got our answers lined up. What is your question about?