Je financiële administratie makkelijker maken, begint bij het verminderen van papieren facturen. Of zoals wij zeggen: maximaal digitaal!
In deze video tonen we je hoe je eenvoudig je Engie-voorkeuren aanpast, zodat je in de toekomst elk Engie-factuur via e-mail ontvangt.
Je hebt drie dingen nodig om van start te gaan:
Klaar? Back to business dan! ;-)
Surf naar ‘www.engie.be’.
Klik op ‘Mijn account’.
Vul je gebruikersnaam en wachtwoord in op het loginscherm en klik op ‘Inloggen’.
Nu je ingelogd bent in je Engie account klik je op ‘Je facturen en betalingen’.
Vervolgens klik je op ‘Je betaalopties’.
Scrol nu naar beneden.
Hier vind je ‘Factuur Via E-Mail’. Daarin staat ‘Je ontvangt je facturen op papier’. Maar wij gaan maximaal digitaal, remember?
Klik dus op ‘Activeer’.
Klik nog eens op ‘Activeer’.
Vul je e-mailadres in.
En bevestig nogmaals je e-mailadres.
Denk aan onze tip over een apart facturatie-adres. Maar hey, jij beslist. Elk e-mailadres werkt.
Ga akkoord met de gebruiksvoorwaarden.
En klik op ‘Bevestig’.
Engie heeft nu je voorkeuren bewaard.
Vanaf nu ontvang je al je facturen in je mailbox.
Eenmaal je facturen in je mailbox dan is OkiOki er om ze voor jou te verzamelen en te verwerken. OkiOki herinnert je aan te betalen facturen, volgt de betalingen van je klanten mee op en zorgt ervoor dat al je facturen op tijd bij je accountant geraken.
Maak komaf met die kwartaalstress en voel je weer helemaal OkiOki ;-)
We've got our answers lined up. What is your question about?