Maak je vandaag je facturen reeds via de cloudfacturatie van Eenvoudig Factureren, dan kan je op een eenvoudige manier al deze facturen ook in OkiOki ontvangen.
Ga naar je instellingen van je Eenvoudig Factureren account en klik op het tabblad 'E-mail instellingen'.
Als je in je instellingen hebt aangegeven dat je je facturen verzendt via je eigen mailbox (GMAIL) en je hebt deze mailbox ook gelinkt met OkiOki dan is het heel eenvoudig. OkiOki pikt nl. ieder verkoopfactuur dat via je eigen mailbox buitengaat op.
In het geval je echter gekozen hebt voor de opties
dan laat je je facturen in OkiOki toekomen via het backup e-mailadres.
Daarvoor kopieer je je persoonlijke e-mailadres (dat je vind onder 'Voorkeuren > OkiOki e-mail adres') in het veld 'Backup e-mailadres'. Vanaf nu zal iedere mail die buitengaat in Eenvoudig Factureren ook toekomen in OkiOki en zal zij het factuur in bijlage oppikken.
Vanaf nu bewaart OkiOki al je verkoopfacturen en stuurt ze ze door naar je accountant.
Eenvoudig, niet?
We've got our answers lined up. What is your question about?