
OkiOki werkt als een proactieve administratieve assistent. De app volgt continu de documenten en transacties van je klanten op en neemt alleen contact met hen op wanneer er echt iets nodig is.
Ontbreekt er een factuur? Is niet helemaal duidelijk hoe een betaling gebeurde? Of mist er een kredietkaartafschrift?
Alles verschijnt automatisch in een overzichtelijke takenlijst. Zo ontvang jij een volledig dossier, zonder dat je klanten hoeft op te jagen.


Ontdek wat OkiOki nog zoal voor jou doet
Je documenten scannen, herkennen en classificeren.
Je facturen bewaren in een veilig online archief
Betaalstatus van aankoop- en verkoopfacturen opvolgen
Alles naar je accountant sturen
Je op elk moment up-to-date houden
En dit kan jij allemaal met OkiOki doen

OkiOki verzamelt automatisch betalingsherinneringen, documenten zonder betaalwijze en transacties zonder bijhorende factuur in de takenlijst van de ondernemer.
Zo krijgt je klant een duidelijk overzicht van wat nog openstaat. Ze kunnen op tijd betalen of betaald worden, en alle documenten correct aanleveren bij jou, hun accountant.
Dat bespaart geld: geen boetes, geen laattijdige betalingen en een maximale btw-aftrek.
En jij wint tijd, omdat je niet langer zelf ontbrekende informatie hoeft op te zoeken. Je beschikt over alles nog vóór je de banken verwerkt.
We bekijken samen hoe OkiOki jouw kantoor het best kan ondersteunen. OkiOki is beschikbaar vanaf €3,99 per maand. We tonen je ook hoeveel tijd en kosten je kunt besparen met OkiOki.Tot slot helpen we je met een opstartplan, zodat al je klanten tegen eind 2025 volledig klaar zijn voor e-facturatie.



De takenlijst houdt klanten op de hoogte van wat er nog moet gebeuren. OkiOki maakt automatisch een taak aan zodra er een factuur, bewijsstuk of betaling ontbreekt. Zo fungeert de takenlijst als een proactieve assistent die voorkomt dat er documenten in het dossier ontbreken.
OkiOki maakt automatisch een taak aan zodra een factuur, ontvangstbewijs, kaartafschrift of ander bewijsstuk ontbreekt of onvolledig is. Voor elk document wil OkiOki weten hoe het betaald werd. Als een factuur nog openstaat, kan de klant die meteen betalen via een QR-code of SEPA-bestand. Zo worden klanten direct op de hoogte gebracht en kunnen ze ontbrekende informatie snel aanvullen.
Bij elke taak toont OkiOki meteen de snelste actie: een factuur betalen via QR-code, een bewijsstuk uploaden, een document archiveren of melden dat een ontvangstbewijs verloren is gegaan. Zo kunnen je klanten elke taak in enkele seconden afronden, zonder onnodige stappen.
Als een klant een bewijsstuk niet meer heeft, kan hij dat eenvoudig melden in OkiOki. Die informatie wordt automatisch toegevoegd aan de bijbehorende betaling in de CODA+. Zo weet jij meteen dat het document ontbreekt en verlies je geen tijd met het zoeken naar iets dat niet meer bestaat.
Ja. OkiOki vermindert het aantal aanmaningen aanzienlijk. Dankzij automatische herinneringen en slimme takenlijsten weten je klanten precies wat er nog ontbreekt. Ze leveren hun documenten tijdig aan, waardoor jij minder hoeft op te volgen en dossiers vollediger binnenkomen.