Ontdek wat OkiOki nog zoal voor jou doet
Je documenten scannen, herkennen en classificeren.
Je facturen bewaren in een veilig online archief
Betaalstatus van aankoop- en verkoopfacturen opvolgen
Alles naar je accountant sturen
Je op elk moment up-to-date houden
En dit kan jij allemaal met OkiOki doen
Heb je vragen over elektronische facturatie of Peppol? Stel ze gerust — we beantwoorden ze binnen 24 uur. Liever persoonlijk advies? Dan komt een expert gewoon bij je langs op kantoor.

Précédent
Votre administration à jour à jour, à tout moment et en tout lieu
Volgende
Al je klanten 100% compatibel met elektronische facturering

Ontdek wat OkiOki nog zoal voor jou doet
Je documenten scannen, herkennen en classificeren.
Je facturen bewaren in een veilig online archief
Betaalstatus van aankoop- en verkoopfacturen opvolgen
Alles naar je accountant sturen
Je op elk moment up-to-date houden
En dit kan jij allemaal met OkiOki doen
We bekijken samen hoe OkiOki jouw kantoor het best kan ondersteunen. OkiOki is beschikbaar vanaf €3,99 per maand. We tonen je ook hoeveel tijd en kosten je kunt besparen met OkiOki.Tot slot helpen we je met een opstartplan, zodat al je klanten tegen eind 2025 volledig klaar zijn voor e-facturatie.











Ik heb een eenmanszaak en werk met OkiOki op aanraden van mijn boekhouder. Ik ben erg tevreden. Het is in begrijpelijke taal en makkelijk in gebruik en overzichtelijk. De helpdesk werkt snel en duidelijk. Ik kan het je absoluut aanraden als je van makkelijk boekhouden houdt.



Dit is de eerste keer dat een administratief programma meer voor mij doet, dan ik voor het programma. In plaats van zelf een berg invoer te maken, alles af te vinken etc, is het nu vooral een kwestie om OkiOki mijn administratie te laten controleren, wat prima werkt! Heel blij hier 😉 ...



Ik ben zelf een enorme fan van OkiOki, wat een rust in mijn hoofd sinds ik met OkiOki werk. Ik durf echt zeggen dat de tijd die ik aan administratie en boekhouding spendeer met zeker 80% gereduceerd is. En veel minder frustraties, wat onbetaalbaar is 😉 OkiOki stuurt bovendien alles mooi door naar Yuki, het platform van mijn boekhouder.



OkiOki kopen was de beste beslissing die ik het afgelopen jaar heb genomen. Voorheen maakte al die administratie me boos. Het was 'die tijd van de maand' of 'die tijd van het kwartaal'. Je wilt er niet mee omgaan, maar je moet wel. Sinds OkiOki is alles duidelijk en opgedeeld in haalbare stukken. Ik kan tags en opmerkingen toevoegen, wat het ook makkelijker maakt voor mijn boekhouder. Top product!



Een enorme hulp voor mij! Een verschil van uren zoeken naar facturen en betalingen. Extra uren die ik nu kan gebruiken om te ontwerpen! Snelle en duidelijke ondersteuning.



Ik ben heel tevreden, het is zalig om er mee te werken , spaart veel tijd. Een paar keer per week 5 min en alles is in orde, geen gedoe met papieren en kaften. Je vind je documenten heel snel terug. Denk dat ook mijn leverenciers tevreden zijn want heb nu een goed overzicht over wat wanneer betaald moet worden en alles geraakt op tijd betaald. Ook zelf facturen maken is superhandig, ik ben fan van de OkiOki



OkiOki is een intuïtieve software die het up-to-date houden van mijn administratie super makkelijk heeft gemaakt. Voorheen kostte het me elke maand uren, nu is het een plezier om het bij te werken en altijd tussendoor. Door het kleine vleugje gamification stimuleert het je om alles 'schoon' te houden. Geweldig stukje software!



Prachtig, sedert wij OkiOki gebruiken kunnen wij alles duidelijk volgen en vinden alles in een oogopslag terug,... duidelijke overzichten, niet moeilijk in gebruik,.. top!



Handige app als je weinig tijd hebt om, tussen je job door, je facturen te ordenen/te matchen aan je transacties! Ook voor iemand die niet veel van dergelijke programma’s kent, wijst deze app zichzelf uit! Echt aanrader!



Zeer positief, handig dat het boekhoudprogramma de gegevens erken. Tijdbesparing voor mezelf en voor de klant.
Ook meerwaarde voor de klant, daar zij openstaande facturen kunnen opvolgen zonder een Excel overzicht of dergelijke te moeten gebruiken. Positieve feedback gekregen van klanten, is altijd leuk!



Starten is wat moeilijk, maar eens je de juiste methode gevonden hebt, spaar je toch heel wat tijd uit. Vooral de automatische uploads van facturen vanuit mailbox of google drive zijn handig. OCR is niet altijd foutloos, dus even checken is nodig. Maar algemeen prima tool en bedrijfszeker. Ben er nog nooit in vastgelopen :)



'Sympatiek'ogend boekhoudprogramma waar ik met plezier wegwijs in raakte. Aangename workspace en duidelijke toegang voor een relatieve leek in boekhouding. Tijd en papier besparend en tegelijkertijd overzichtelijk!



Heel gemakkelijk om mee te werken. Goede service. Snel antwoord bij een vraag.



Super praktische tool waarmee je altijd up-to-date blijft met je boekhouding! Heerlijk



Heel goed, duidelijk en makkelijk te gebruiken boekhoud/facturatieprogramma. Het programma houdt heel makkelijk al je aankoop- en verkoopfacturen bij. Facturen, offertes, … schrijven is heel makkelijk en overzichtelijk.



Wij zijn zeer tevreden met OkiOki. Het is vooral voor de ondernemer een goede tool om zijn boekhouding op een gebruiksvriendelijke manier tot bij de boekhouder te krijgen. Ook het opstellen van verkoopfacturen en offertes verloopt hier heel vlot in. Van lijsten openstaande klanten en leveranciers gaan wij niet meer spreken, gelukkig :-D. Bij vragen staat er een top support team klaar.



Een zeer praktische service die de vervelende taak van het invoeren van wissels en bankafstemmingen echt vereenvoudigt. Een team dat luistert naar zijn klanten. Hartelijk dank aan het team voor alle tijd die we hebben bespaard met OkiOki



Sinds ik OkiOKi gebruik ben ik bij mijn boekhouder van de slechtste leerling van de klas naar de beste gegaan. Nu heb ik ook geen stress meer op het einde van elk kwartaal om alles bij elkaar te zoeken. Oki oki helpt mij echt om alles op orde te houden. En als je een vraag stelt aan oki oki, geven ze zeer snel antwoord. Dank u oki oki 🙏🏻



Fijne applicatie, ik zou graag een optie hebben om te kunnen aanduiden dat facturen al dan niet reeds betaald zijn in mijn overzicht.Update: ik ben gecontacteerd om deze functie te activeren en kreeg wat extra info over de functionaliteiten, super ervaring!



OkiOki biedt, volgens ons, een tool aan welke niet alleen zeer gebruiksvriendelijk is, maar ook tijdbesparend werkt. Men krijgt met een beperkte (tijds)inspanning een goed beeld van to do ’s van uw administratie en meer. Klanten welke ondertussen zijn ingestapt vertellen allen eenzelfde verhaal: “Een toepassing waarbij het verzamelen van documenten voor de boekhouding een kinderspel wordt”



Super gemakkelijk ! Heel duidelijk en gebruiksvriendelijk. Een aanrader! Je boekhouding wordt een pak overzichtelijker. Geeft automatisch betalingsherinneringen, laad automatisch je digitale facturen op, ... Voor een stressvrije boekhouding, waar je een goed overzicht van hebt.



Als klant van Activum Boekhouders gebruik ik OkiOki om mijn fiscale documenten aan te leveren. Dit verloopt moeiteloos. Het grootste deel van de administratie wordt automatisch gedaan, en de takenlijst in OkiOki maakt het eenvoudig om handmatig eventuele ontbrekende stukken aan te vullen. Dit bespaart me veel tijd en frustratie.



Een hele fijne app! Op een speelse manier krijg je je boekhouding onder controle. Ook een zeer snelle en efficiënte ondersteuning bij vragen. Ik werk intussen al een tijdje met het programma en boekhouding zou (bijna) een plezier worden! :-) Dankjewel!



Eerlijk gezegd, OkiOki werkt zeer goed ! Ben al geruime tijd een gebruiker, en heb steeds ook op goede en snelle ondersteuning kunnen rekenen, als ik al eens iets moest uitzoeken. Verder zijn er nog steeds continu upgrades en nieuwe functies die OkiOki steeds beter maken. Een aanrader voor iedereen die z'n financiële administratie wil vooruit helpen!



Het aantal uren OkiOk me uitspaart is geweldig, laat staan van de frustraties om alles uit te zoeken elke maand. Zeker verder werken aan de app, ik kan er alleen maar meer van genieten.



Het programma is heel gebruiksvriendelijk, zowel op PC als gsm. Als er problemen zijn, krijg je snel hulp en wordt het opgelost. Top!



Het overzicht behouden over uw administratie als ondernemer en de accountant is zeker dat de boekhouding compleet aangeleverd wordt. Dit in alle veiligheid en toepasbaar op gelijk welk toestel. Top applicatie!





Features
Koppel je mailboxJe documenten scannenJe betaalstatus opvolgenJe digitaal archiefJe papieren facturen digitaliserenJe facturen betalen via QROffertes en facturen aanmakenJe bank- en kredietkaartenAlles naar je accountantHou je administratie up-to-date