1 maand gratis testen
zonder enige verplichting
Keuze uit 3 maandelijkse formules
op maat van elke ondernemer
10% permanente korting
op de formule die u kiest
Geen opzeggingsperiodes
en met terugbetaling van het resterende bedrag
〉Geen gezoek meer in je mailbox.
〉Gedaan met facturen downloaden.
〉Ook die achter een login.
OkiOki integreert met je mailbox en downloadt daaruit alle facturen. De facturen in bijlage, de facturen achter downloadlinks zoals die van Telenet, de facturen op portalen zoals die van Esso Card Online of Partena en de e-mails die een factuur op zich zijn zoals die van de NMBS, Apple en Google.
〉Je papierwerk netjes gestructureerd.
〉Automatische en manuele tagging.
〉Extra makkelijk voor je accountant.
OkiOki scant (OCR) elk document en herkent zo verschillende gestructureerde gegevens: de factuurdatum, de leverancier, het bedrag incl. BTW en excl. BTW, de BTW-voeten, het factuurnummer of de gestructureerde mededeling... OkiOki classificeert ook automatisch je document volgens documenttype (inkomende factuur, creditnota...).
Geen werk voor jou, maar dus wel handig om nog makkelijker je documenten terug te vinden in OkiOki. En deze informatie stuurt ze trouwens ook mee naar de boekhoudsoftware zodat je accountant nog vlotter je documenten kan boeken.
〉Reconciliëren zonder coda of uittreksels.
〉Alles tijdig betaald.
〉Geen boetes of cashflow problemen.
OkiOki integreert met je bankrekening, zonder complexe mandaten of het gebruik van uittreksels of codabestanden. En OkiOki analyseert je kredietkaartafschriften. Zo verzamelt ze al je transacties die samen het kloppend financieel hart van je zaak vormen.
OkiOki reconcilieert deze transacties met je facturen en zo weet ze of een factuur onbetaald is gebleven.
OkiOki maakt dus een einde aan onbetaalde facturen of boetes voor laattijdige betalingen.
〉Je persoonlijke virtuele assistent.
〉Kostbare tijd voor je kostbare zaken.
〉Zonder moeite in orde.
Als een volwaardige administratieve assistent neemt OkiOki initiatief en gaat ze zelf aan de slag.
Maar als ze toch jouw hulp nodig heeft, dan heeft ze een takenlijstje voor je klaar. Ontbreekt ze documenten? Heb je nog een factuur te betalen? Of zit je met een achterstallige betaler? Het grote gele getal op je dashboard is het enige wat je in het oog moet houden.
Waar en wanneer je wil, kan je met je lijstje aan de slag. En dus vooral ook op de ‘dode momenten’: op de trein naar het werk, aan de schoolpoort of aan de kassa in de supermarkt... maar niet meer aan het einde van het kwartaal op je kostbare zondagnamiddag.
En staat je lijstje op 0, dan ben je helemaal ‘OkiOki’. Want dat is namelijk het woord van de Maori voor ‘Het is allemaal OK. Relax!’
〉Geen werk einde kwartaal.
〉Integreert met elk boekhoudpakket.
〉Meer tijd voor advies.
OkiOki werkt samen met je accountant. Daarvoor kan ze al je documenten en de bijhorende commentaren, tags of betaalwijzen automatisch doorsturen naar de boekhoudsoftware. Zo kan je accountant het werk beter spreiden om je BTW aangifte te doen. Hoe minder tijd er aan administratie wordt verspild, hoe meer tijd er overblijft voor strategisch advies.
〉Veilig in de cloud.
〉Overzichtelijk en doorzoekbaar.
〉Altijd bereikbaar.
OkiOki bewaart je banktransacties en facturen veilig in de cloud. Zo heb jij een 100% digitaal archief zonder je zorgen te moeten maken over beveiliging of backup.
En we bewaren je facturen voor minstens 7 jaar, de maximale wettelijke termijn voor administratieve documenten.
Al je documenten kan je zelf voorzien van commentaren en tags. Ze zijn eenvoudig opzoekbaar en je kan ze altijd terug downloaden.
En dit alles vanaf je PC, je tablet of telefoon. Veilig en handig binnen bereik, altijd en overal.
〉Jij scant, OkiOki verwerkt.
〉Scan en verhoog je BTW aftrek.
〉Ook compatibel met je favoriete scanning app.
Je factuur digitaliseren doe je het makkelijkst door er een foto met de OkiOki app van te maken.
Maar je kan ook met je kantoorscanner of je favoriete scanning app je BTW bonnetjes scannen en digitaliseren om ze dan moeiteloos aan OkiOki te bezorgen. Je mag ze dan namelijk altijd mailen naar je persoonlijke OkiOki e-mailadres of ze droppen in een cloud opslagfolder die je met OkiOki hebt gekoppeld.
Welke weg je ook kiest, al je facturen komen automatisch in je OkiOki archief terecht.
〉Betaald in een klik.
〉Veilig en vertrouwd.
〉Ondersteund door alle grootbanken.
Onbetaalde aankoopfacturen kan je super eenvoudig betalen door het scannen van een QR code.
Voor iedere factuur creëert OkiOki zelf een QR code die je te zien krijgt op je tablet of PC. Met je banking betaal app op je smartphone kan je dan deze code scannen en wordt er een overschrijving voor je klaargezet met alle gegevens mooi ingevuld.
Makkelijker kan niet.
〉Je factuur in 2 minuten.
〉Snel je geld dankzij de QR code.
〉Opvolging van de betaalstatus.
Met OkiOki kan je ook een verkoopfactuur opstellen en verzenden.
Met op elke factuur een super handige betaalstrook.En ze volgt je betaalstatus op. Straks kan ze zelfs ook je betalingsherinneringen uitsturen. Zo kan jij je focussen op de fijne communicatie met je klanten ;-)
En wil je liever je eigen favoriete cloud facturatiesoftware gebruiken. Geen probleem, daar integreren we ook mee.
〉Alles in één app.
〉Een overzicht van al je uitgavenstaten.
〉Met coda-bestanden als optie.
Je kan tegelijkertijd meerdere zichtrekeningen bij diverse banken koppelen met OkiOki. Zo kan je altijd de stand van je rekeningen en de bijhorende transacties geconsolideerd raadplegen. En hoef je niet meer bij al je banken apart te gaan inloggen. Tegelijk creëert OkiOki voor elk van je kredietkaarten een handig overzicht van alle uitgavenstaten en transacties. Nog nooit had je al je bankgegevens zo makkelijk bij de hand.