Je financiële administratie makkelijker maken, begint bij het verminderen van papieren facturen. Of zoals wij zeggen: maximaal digitaal!
In deze video tonen we je hoe je eenvoudig je Lampiris-voorkeuren aanpast, zodat je in de toekomst elk Lampiris factuur via e-mail ontvangt.
Je hebt drie dingen nodig om van start te gaan:
Klaar? Back to business dan! ;-)
Surf naar ‘www.lampiris.be’.
Klik op ‘Mijn klantenzone’.
Vul je gebruikersnaam en wachtwoord in op het loginscherm en klik op ‘Aanmelden’.
Nu je ingelogd bent in je Lampiris account klik je op ‘Mijn voorkeuren’.
Vervolgens klik je op ‘Mijn facturatiegegevens’.
Hier vind je je facturatiewijze. Daarin staat ‘Je facturen worden verzonden per post’. Maar wij gaan maximaal digitaal, remember?
Klik dus op ‘E-mail’.
Vul je e-mailadres in. En bevestig nogmaals je e-mailadres.
Denk aan onze tip over een apart facturatie-adres. Maar hey, jij beslist. Elk e-mailadres werkt.
Klik op ‘E-mail activeren’.
Lampiris heeft nu je voorkeuren bewaard.
Vanaf nu ontvang je al je facturen in je mailbox.
Eenmaal je facturen in je mailbox dan is OkiOki er om ze voor jou te verzamelen en te verwerken. OkiOki herinnert je aan te betalen facturen, volgt de betalingen van je klanten mee op en zorgt ervoor dat al je facturen op tijd bij je accountant geraken.
Maak komaf met die kwartaalstress en voel je weer helemaal OkiOki ;-)