


Klik op de oranje knop om de interactieve demo te starten. Om dit op volledige schermgroote weer te geven, klik op het pictogram in de rechterbovenhoek.


We bekijken samen hoe OkiOki jouw kantoor het best kan ondersteunen. OkiOki is beschikbaar vanaf €3,99 per maand. Maar we tonen je ook hoeveel tijd en kosten je kunt besparen met OkiOki. Tot slot helpen we je met een opstartplan, zodat al je klanten tegen eind 2025 volledig klaar zijn voor de e-facturatie.



OkiOki is een digitale assistent die speciaal is ontwikkeld om het werk van accountants te ondersteunen en de administratieve lasten te verlichten. Dankzij de geavanceerde automatisering van OkiOki kunnen accountants in real-time de dossiers van hun klanten verwerken, zonder te jagen achter documenten of manuele lijstjes bij te houden.
OkiOki onderscheidt zich door de proactieve werking en gebruiksgemak, waardoor jij als accountant efficiënter kunt werken en minder afhankelijk bent van de aanlevering door je klanten. In tegenstelling tot andere platforms zoekt OkiOki zelfstandig naar ontbrekende documenten en automatiseert het de volledige aanlevering van de documentenstroom.
Bovendien biedt OkiOki accountants unieke oplossingen voor CODA-bestanden, kredietkaarten en inzicht in de volledigheid van de administratie van de ondernemer. Zo kun jij als accountant je klanten nog beter ondersteunen en houd je meer tijd over voor strategisch advies en begeleiding.
OkiOki sluit naadloos aan bij de werking van je kantoor en is compatibel met elk boekhoudpakket in België. Bovendien kan OkiOki volledig worden aangepast aan de huisstijl van je kantoor, zodat je klanten altijd een consistente en professionele ervaring hebben.
Met de verplichte invoering van e-facturatie in 2026 is het essentieel dat je klanten snel en eenvoudig kunnen aansluiten op het Peppol-netwerk. OkiOki biedt volledige ondersteuning, zodat jij als accountant jouw klanten probleemloos kunt begeleiden bij deze overgang en zij volledig voldoen aan de nieuwe regelgeving.
Je kan op elk moment het dossier van een klant bekijken, zijn documenten raadplegen, zijn betalingen controleren of hem helpen bij het instellen van zijn automatiseringsregels. Je kan zelfs verkoopfacturen voor je klant aanmaken. Vanuit je kantoor heb je hetzelfde overzicht als de klant, wat de opvolging en persoonlijke begeleiding vergemakkelijkt.
OkiOki en Xerius ondersteunen ondernemers en accountants met educatie, activatie en optimalisatie om de overstap naar e-facturatie soepel te laten verlopen. Van trainingen tot lanceringsplannen en procesoptimalisatie, wij bieden begeleiding op maat.
