Vaak gestelde vragen

Wat is het thema van je vraag?

Wat OkiOki voor jou kan betekenen?

Jouw transacties

Jouw documenten

Linken van transacties en documenten

Jij en je accountant

Jouw bedrijf

De veiligheid en privacy van je gegevens

Integraties met andere oplossingen

Wat OkiOki voor jou kan betekenen

Waar komt de naam OkiOki vandaan?

OkiOki is een woord van de Maori's dat 'Je ontspannen voelen' betekent. En dat ontspannen gevoel willen we met OkiOki iedere ondernemer bieden als het over de financiële administratie gaat. Vandaar ook onze leuze 'I'm feeling OkiOki today' of 'Ik voel me helemaal OkiOki vandaag'.

Helpt OkiOki me geld besparen?

Zeker. OkiOki weet of een document onbetaald is gebleven. En weet welke documenten nog niet bij je accountant zijn geraakt. Samen met OkiOki maak je zo een einde aan onbetaalde facturen, boetes voor laattijdige betalingen of gemiste BTW aftrekken. Daarenboven bespaart OkiOki je heel wat tijd. En tijd is geld. En je privé tijd die je ieder kwartaal investeert in je administratie in plaats van in de fijne dingen des levens, is nog kostbaarder.

Met welke boekhoudsoftware integreert OkiOki?

OkiOki is vandaag compatibel met elke boekhoudsoftware en elke boekhouder zolang ze je een emailadres van de boekhoudsoftware of sFTP toegang kunnen bieden.
Adsolut, Clearfacts, Exact Online, Expert/M, Horus, Octopus, Sage Bob, Winbooks en Yuki zijn slechts enkele van de compatibele programma's. En kan je boekhouder je dit niet bieden, of werkt hij nog op papier, dan kan je in OkiOki altijd nog je documenten downloaden en ze naar je accountant verzenden.

Is OkiOki een vervanging voor mijn boekhoudprogramma?

Nee, OkiOki is geen boekhoudprogramma. We noemen het eigenlijk liefst pre-pre-accounting. In de eerste plaats is OkiOki een assistente die de ondernemer helpt om zijn administratie op te volgen. Daarbovenop neemt ze de taak op zich om zijn administratie door te sturen naar de accountant, waardoor die het dossier sneller up-to-date kan brengen en beter kan adviseren.

Verzorgt OkiOki ook mijn maandelijkse of kwartaal belastingaangifte?

Nee, OkiOki doet geen belastingaangifte. Maar ze helpt jou en je accountant wel om de aangifte op tijd in te dienen door je documenten zo snel mogelijk compleet aan je accountant te bezorgen.

Kan ik OkiOki ook gebruiken voor mijn persoonlijke administratie?

Neen, want OkiOki vereist altijd het gebruik van een btw-nummer.

Kan ik met OkiOki facturen versturen?

Vandaag kan je nog geen facturen opstellen of verzenden met OkiOki. Maar het staat wel op onze productplanning en tegen eind 2020 willen we je dat ook aanbieden.

Kan ik met OkiOki betalingsherinneringen naar mijn klanten sturen?

Gezien je vandaag nog geen facturen kan opmaken en verzenden met OkiOki, kan je voorlopig ook nog geen betalingsherinneringen sturen. Maar als OkiOki ook toegang heeft tot je huidige uitgaande facturen, dan kan ze je ook op de hoogte houden van de betaalstatus. Want voor iedere onbetaalde factuur zal er een transactie ontbreken en OkiOki volgt die voor je op.
Er zijn verschillende manieren om vandaag je uitgaande facturen in OkiOki te krijgen:

  • Als je je facturen naar je klanten stuurt met de email account die aan OkiOki is gelinkt, dan pikt OkiOki ze automatisch op.
  • Als je ze via je favoriete facturatietool verzendt, dan kan je nog altijd je emailadres dat gelinkt is aan OkiOki in BCC zetten van je mails. En ook dan pikt ze ze op.
  • Heb je je uitgaande facturen al ergens in de cloud staan? Link dan deze cloud folder aan OkiOki en opnieuw pikt ze ze automatisch op.
  • En wil je echt nog manueel aan de slag ;-), dan kan je ze natuurlijk ook nog steeds manueel opladen in OkiOki

Kan ik betalingen doen met OkiOki?

Vandaag kan je nog geen betalingen doen met OkiOki. Maar in 2021 zullen we zeker deze functionaliteit aanbieden.

Kan ik zien welke facturen te laat betaald zijn?

Ja. Omdat OkiOki je transacties opvolgt, weet ze welke facturen onbetaald zijn gebleven. Zowel je inkomende als uitgaande facturen. Zo vermijd je boetes voor laattijdige betalingen en weet je ook direct welke klanten jou niet tijdig betalen.

Hoe gaat OkiOki om met de rekening-courant?

Persoonlijke uitgaven betaald met je zakelijke rekening of zakelijke uitgaven betaald met privégelden kan je aldus markeren in OkiOki. Op deze manier weet je accountant steeds wat er op de rekening-courant moet worden geboekt. Btw, in OkiOki kan je altijd voor je accountant een mededeling of 'tag' toevoegen aan je transactie of document.

Jouw transacties

Hoe krijgt OkiOki toegang tot mijn banktransacties?

OkiOki linkt met je bankrekening via de 'open banking' standaarden uitgevaardigd door de EU. Hiervoor heeft 33reasons NV, het bedrijf achter OkiOki, een 'PSD2' licentie verkregen van de Nationale Bank van België. Om dit te verkrijgen voldoen we aan strikte voorwaarden omtrent veiligheid en privacy met betrekking tot de data die we verkrijgen, verwerken en bewaren.
In de praktijk zal OkiOki je vanuit de app doorverwijzen naar je online bank. Daar kan je door middel van Itsme of je bankkaart en bankkaartlezer je goedkeuring kan geven tot het linken van je bankrekening met OkiOki..

Welke banken ondersteunt OkiOki?

OkiOki ondersteunt de meeste Belgische banken: Argenta, Axa Bank, Bank J. Van Breda & C°, Belfius, BNP Paribas Fortis, CBC, Fintro, Hello bank!, ING, KBC, KBC Brussels en Keytrade.

Welk type bankrekeningen kan ik linken met OkiOki?

Je kan enkel zichtrekening linken met OkiOki.

Kan ik ook spaarrekeningen of rekeningen gekoppeld aan een investeringsproduct linken met OkiOki?

Nee, voorlopig is dit nog niet mogelijk. Deze rekeningen vallen voorlopig nog buiten de PSD2 regelgeving en worden daardoor nog niet gedeeld door de banken. Ook kredietkaartuitgaven worden nog niet door de banken gedeeld.

Wat moet ik doen als mijn bankrekening niet meer is gelinkt met OkiOki?

De PSD2 verordening schrijft voor dat je als gebruiker iedere 90 dagen de link van je bankrekening met OkiOki moet bevestigen. Van zodra je die termijn bereikt, zal OkiOki je informeren en je uitnodigen om de link met je bankrekening te herbevestigen. Daarvoor volg je dezelfde procedure als bij het initieel linken van je bankrekening. OkiOki verwijst je door naar je online bank waar je via Itsme of via je bankaart en bankkaartlezer je link bevestigd.

Wat doet OkiOki met zakelijke transacties die eigenlijk voor privédoeleinden zijn gebruikt?

Soms betaal je wel eens een privé-uitgave via je zakelijke rekening. In zo'n geval bezorg je je accountant meestal niet de bijhorende factuur of rekening gezien die niet in je boekhouding thuishoort. Dergelijke transactie markeer je in OkiOki als 'Privé-uitgave'. je accountant boekt deze transactie dan op de rekening-courant.

Waarom kan ik geen transacties verwijderen?

Je banktransacties zijn het kloppende hart van je zaak en ook van OkiOki. Zij zijn het startpunt voor je boekhouding en kunnen dan ook niet verwijderd worden.

Hoe kan ik een bepaalde transactie opzoeken?

Ga naar de overzichtspagina van al je transactions. In het zoekveld bovenaan kan je zoeken op een naam van de tegenpartij, het bedrag, het rekeningnummer en elke mededeling of tag die je aan een transactie (via het boeking scherm) hebt gehangen.

Heb je meerdere bankrekeningen gelinkt met OkiOki dan kan je in het geconsolideerde overzicht 'Mijn bankrekeningen en -kaarten' alle uitgaven over al je rekeningen heen bekijken. Ook je kredietkaartuitgaven vind je daar terug als je je uitgavenstaten oplaadt in OkiOki.

Kan OkiOki regelmatig terugkerende transacties herkennen en automatisch verwerken?

Ja hoor. Met OkiOki kan je automatiseringsregels instellen voor terugkerende transacties zoals bijvoorbeeld een maandelijkse betaling van je auto leasing. OkiOki kan zo deze maandelijks terugkerende transacties automatische verwerken en weghouden uit je todo lijstje. Je voegt het leasecontract van je wagen eenmalig toe aan een transactie, je bepaalt in de automatiseringsregel hoe OkiOki iedere terugkerende transactie kan herkennen en vervolgens groepeert OkiOki alle terugkerende transacties samen met je contract. Handig voor jou en je accountant.

Mijn accountant gebruikt Codabox. Kan hij mijn Codabox abonnement opzeggen nu (ook hij via) OkiOki rechtstreeks toegang heeft tot mijn transacties?

Neen. Je accountant heeft nog steeds Codabox nodig voor je boekhouding. Naar de toekomst toe evalueren we wel 2 functionaliteiten gerelateerd aan Codabox:

  • Als je accountant Codabox gebruikt dan zou OkiOki ook deze dat kunnen gebruiken om je transacties weer te geven. De Codabox gegevens zijn vandaag immers nog steeds accurater dan de gegevens die OkiOki van je bank ontvangt omdat de banken nog steeds niet volledig voldoen aan de regelgeving met betrekking tot PSD2. Daar komt hopelijk wel snel verandering in.
  • Indien je accountant Codabox nog niet gebruikt voor jouw boekhouding, dan zou OkiOki je transactionele gegevens kunnen gaan delen met je accountant zodat deze ook voor je boekhouding kunnen worden gebruikt.

Jouw documenten

Hoe geraakt OkiOki aan mijn documenten?

OkiOki haalt documenten automatisch op uit je mailbox of je uit een folder van je cloud opslagruimte. En je kan altijd manueel documenten toevoegen aan OkiOki door een foto te maken met de OkiOki app, een digitaal document te uploaden naar OkiOki of een digitaal document te forwarden naar je persoonlijke OkiOki emailadres.

Welke mailboxen ondersteunt OkiOki?

OkiOki integreert met Gmail, Outlook, Yahoo, iCloud/me/mac.com, Telenet, Proximus, Scarlet, Skynet, Mail.be en met iedere mailbox die een IMAP verbinding ondersteunt.

Kan ik enkel facturen en bonnetjes bewaren in OkiOki?

Elk document dat je graag overal en altijd toegang toe hebt en dat naar je accountant moet, kan je bewaren in OkiOki. Zo wordt ze je one-stop-shop voor je financiële paperassen, incl. contracten, overeenkomsten, attesten voor de personenbelasting, ...

Hoe krijg ik mijn uitgaande facturen in OkiOki?

Je hebt vandaag verschillende opties om je uitgaande facturen in OkiOki te integreren:

  • Als je je facturen naar je klanten stuurt met de email account die aan OkiOki is gelinkt, dan pikt OkiOki ze automatisch op.
  • Als je ze via je favoriete facturatietool verzendt, dan kan je nog altijd je emailadres dat gelinkt is aan OkiOki in BCC zetten van je mails. En ook dan pikt ze je facturen op.
  • Heb je je uitgaande facturen al ergens in de cloud staan? Link dan deze cloud folder aan OkiOki en opnieuw pikt ze ze automatisch op.
  • En wil je echt nog manueel aan de slag ;-), dan kan je ze natuurlijk ook nog steeds manueel opladen in OkiOki

Kan ik zelf kiezen welke documenten OkiOki uit mijn mailbox oppikt?

Nee. OkiOki gebruikt haar eigen intelligentie om te beslissen welke e-mails en documenten relevant zijn voor jouw administratie. Probeer haar maar eens uit. Je zal zien dat ze er best wel goed in is. Er zullen altijd wel documenten zijn die je absoluut in OkiOki wil hebben maar die misschien niets of minder met je financiële administratie te maken hebben. Deze kan je op twee manieren 'doorduwen' naar OkiOki:

  • Plaats ze in je cloud opslag folder gelinkt aan OkiOki en zij pikt ze voor je op.
  • Of verstuur het document naar je persoonlijke OkiOki emailadres.

Kan OkiOki me helpen met facturen die ik moet downloaden van een leverancierswebsite?

Ja hoor. En goed vraag. Veel leveranciers verwachten dat je inlogt op hun website om daar je factuur te downloaden. Denk maar aan leveranciers als Acerta, Amazon, Engie, LinkedIn, Partena, Proximus, Spotify, Velocity, … Maar OkiOki verlost je ook van dit gedoe. Als je je gebruikersnaam en paswoord toevertrouwt aan OkiOki dan zal zij op regelmatige tijdstippen inloggen in deze website en je facturen voor je downloaden. Dit is een van de grote sterktes van OkiOki. Noot: OkiOki volgt de meest recente veiligheidsstandaarden. De inloggegevens die je in OkiOki bewaart, zijn enkel bereikbaar voor jou en OkiOki. Zelfs het OkiOki support team heeft geen toegang tot jouw gegevens.

Kan ik manueel documenten aan OkiOki toevoegen?

Ja, dat kan. Er zijn drie manieren om dat te doen:

  • Neem een foto van het document met de OkiOki app.
  • Laadt een bestaand digitaal document (afbeelding of pdf), aanwezig op je telefoon of pc, op in OkiOki.
  • Verstuur het document naar je persoonlijk OkiOki emailadres.

Welke bestandsformaten aanvaardt OkiOki?

OkiOki kan overweg met de volgende bestandsformaten: bmp, gif, jpeg, pdf, png en tiff.

Ben ik beperkt in het aantal documenten dat ik kan toevoegen aan OkiOki?

Afhankelijk van je OkiOki abonnement heb je 25, 70 of 200 documenten per maand die je vrij kan opladen in OkiOki. Ga je hierboven dan rekenen we een kost per document aan. Maar je kan zoveel documenten beheren in OkiOki als je zelf wil.

Is er een maximale bestandsgrootte voor documenten?

Nee, er is geen limiet op de bestandsgrootte. Maar zware bestanden vragen meer tijd om te uploaden en kunnen dus wel impact hebben op de performantie van OkiOki

Kan ik mijn documenten terug downloaden?

Op elk moment kan je al je documenten in OkiOki downloaden. Je kan ze downloaden per maand, kwartaal of jaar. En krijgt ze mooi tezamen in een zipje, zowel in PDF als UBL formaat.

Hoe kan ik documenten opzoeken?

OkiOki leest de data in jouw documenten. Denk aan het BTW nummer van de tegenpartij, hun bedrijfsnaam, de rekeningnummers, het bedrag, …. Je kan al deze data gebruiken als zoekcriteria. Daar bovenop kan je ook zoeken op de mededelingen en tags die je aan een document hebt gehangen. Zo heb je altijd snel toegang tot een specifiek document.

Wat doe ik met zakelijke facturen of bonnetjes die ik met privé geld eb betaald?

Zakelijke uitgaven die je met privé geld (cash of via een persoonlijke bankrekening) hebt betaald, kan OkiOki nooit traceren via je zakelijke banktransacties. In zo'n geval markeer je het document als betaald met 'privé geld' en zo kan je accountant deze uitgave op je rekening courant boeken.

Linken van transacties en documenten

Hoe linkt OkiOki documenten met transacties?

OkiOki maakt een link op basis van 3 criteria: het bedrag, de tegenpartij en de datum. Als 2 van deze 3 criteria matchen, dan legt OkiOki de link.

Wat gebeurt er als OkiOki een document niet kan linken met een transactie?

Niet gelinkte documenten en transacties verschijnen op je todo-lijstje. Er zijn verschillende redenen mogelijk waarom OkiOki de link niet kan leggen en waarom ze dan ook jouw hulp nodig heeft.

Een document kan ontbreken omwille van volgende redenen:

  • het is een papieren document en je hebt het nog niet gefotografeerd en opgeladen. Typische voorbeelden zijn restaurantbonnetjes en parkingtickets. En sommige telco- of energieleveranciers sturen je misschien ook nog hun facturen op papier. Dan wordt het tijd om deze digitaal aan te vragen. Onze how-to YouTube filmpjes leggen je uit hoe je van de belangrijkste leveranciers hun facturen in je mailbox kan krijgen.
  • De uitgave heeft geen betrekking op je bedrijf en je hebt het document dan ook niet nodig voor je administratie. In dat gevallaat je OkiOki gewoon weten dat het een ‘privé uitgave' was. Je accountant boekt deze uitgave dan op je rekening courant.
  • Er is gewoon geen document beschikbaar. Denk aan bankkosten, interesten of geldopnames. OkiOki filter deze zoveel mogelijk weg voor jou. Mocht ze er toch eentje over het hoofd zien, dan mag je haar altijd aangeven dat het zo'n type van transactie is.

En een transactie kan ontbreken omwille van volgende redenen:

  • De factuur is nog niet betaald. Dan kan je in OkiOki een betalingsherinnering zetten. En in de toekomst zal je deze facturen ook rechtstreeks vanuit OkiOki kunnen betalen.
  • Je hebt de zakelijke uitgave betaald met privé geld (cash of via je persoonlijke zichtrekening). Dan markeer je het document als betaald met 'privé geld'. je accountant boekt dit document dan op je rekening courant.
  • Je hebt de zakelijke uitgave met cash betaald, in dit geval cash dat je van je zakelijk rekening hebt afgehaald of dat je hebt ontvangen van klanten. IN dat geval zal OkiOki ook nooit een transactie terugvinden en laat je haar weten dat het document met 'Cash' is betaald.
  • Het document is geen factuur of bonnetje en er is geen transactie mee gemoeid. Maar je wil het document wel in OkiOki bewaren als een archief. Denk aan contracten, jaarverslagen, ... Geen probleem om die in OkiOki te bewaren. Je markeert ze dan als 'Geen factuur of bonnetje'.

Wat is een booking?

Een booking is de plaats waar transacties en documenten samenkomen als ze zijn gelinkt. Je kan mededelingen en tags toekennen aan boekingen zodat je de bijhorende transacties en documenten makkelijk kan terugvinden via onze zoekmotor.

Ik zie een paars of groen lijntje naast mijn documenten en transacties. Wat is de betekenis hiervan?

Het gekleurde lijntje geeft de todo-status van je document of transactie weer.

  • Als er geen lijntje is, dan heb je het item nog niet bekeken. Zo'n item staat steeds op je todo-lijst.
  • Een paars (lavendel) lijntje geeft aan dat je het item hebt bekeken maar dat er nog wat werk aan is. Zo'n item staat op je todo lijst of is er tijdelijk afgehaald als je het gesnoozed hebt of een betalingsherinnering hebt gezet.
  • Een groen (munt) lijntje geeft aan dat je het item volledig hebt verwerkt en dat het van je todo-lijstje geschrapt is.

Kan ik meerdere transacties en documenten aan elkaar linken?

Zeker. Op een boeking kunnen meerdere transacties en documenten staan. Om precies te zijn, een boeking kan bestaan uit:

  • één transactie.
  • één document.
  • meerdere transacties.
  • meerdere documenten.
  • één of meerdere transacties gecombineerd met één of meerdere documenten.

Zo kan je bijvoorbeeld

  • een factuur, een creditnota en een transactie combineren.
  • een Paypal bonnetje en de bijhorende factuur combineren.
  • een factuur, twee betalingen en een terugbetaling combineren, in het geval je de factuur twee keer had betaald.

Jij en je accountant

Kan ik mijn accountant toegang geven tot OkiOki?

Als je accountant je OkiOki heeft aangeboden, dan hebben zij ook real-time toegang tot jouw gegevens. Zij ontvangen dan automatisch je documenten en indien ze meer info nodig hebben dan kunnen ze je boekingen in OkiOki raadplegen en kijken of je hen een mededeling hebt achtergelaten.

Als je zelf OkiOki hebt aangeschaft, dan kan je OkiOki nog steeds linken met je accountant en met hun boekhoudprogramma.. Dat kan via je persoonlijke emailadres in het boekhoudprogramma of via sFTP. Jij beslist, in samenspraak met je accountant. En als je accountant je geen van beide kan bieden, dan kan je altijd nog je documenten downloaden en naar je accountant doorsturen.

Heeft mijn accountant toegang tot mijn gegevens?

Ja. Als je accountant je OkiOki heeft aangeboden dan heeft je accountant toegang tot je gegevens. Zo zien ze welke transacties en welke documenten gelinkt zijn en kunnen ze ook steeds je mededelingen en tags consulteren.

Deelt OkiOki ook mijn transacties met mijn accountant?

Ja. Als je accountant je OkiOki heeft aangeboden dan kan je accountant ook je transacties zien. Als je een vennootschap hebt dan heeft je accountant sowieso al toegang tot je transacties, via Codabox of je rekeninguittreksels. Heb je geen vennootschap en ben je een 'natuurlijk persoon' met een btw-nummer dan heeft je accountant niet altijd toegang tot je transacties. Maar inzicht in je transacties kan hen wel helpen om je btw-aangifte verder te optimaliseren en je beter te adviseren. En daarvoor kunnen ze dan OkiOki gebruiken.

Hoer verzend OkiOki documenten naar mijn accountant?

OkiOki vertaalt jouw documenten naar echte digitale facturen (UBL bestanden zoals ze ook wel genoemd worden). En ze verstuurt deze rechtstreeks naar het boekhoudprogramma. Via je persoonlijke emailadres van het betreffende programma of via sFTP.

Wanneer verzend OkiOki mijn documenten naar mijn accountant?

Van zodra OkiOki zelf een document met een transactie heeft kunnen linken, verzendt ze het naar je accountant. Indien ze toch je hulp nodig heeft en het document staat in je todo-lijstje, dan zal ze het pas versturen van zodra je het document 'geaccepteerd' hebt. Dit laat je toe om documenten die toch niet relevant zouden zijn voor je administratie eerst te verwijderen zodat deze niet naar je accountant gaan.

Kan ik OkiOki gebruiken als mijn accountant er niet wil van gebruik maken?

Zeker. OkiOki is er om jouw administratie in orde te houden. Om je geld en tijd te besparen. En OkiOki kan jouw documenten nog steeds aanleveren aan je accountant via het emailadres in je boekhoudsoftware. Indien je accountant je zo geen emailadres kan aanbieden dan kan je aan het einde van het kwartaal nog altijd je documenten downloaden en ze zelf naar je accountant verzenden.

Hoe weet ik welke documenten al naar mijn accountant zijn gestuurd?

Er zijn 2 manieren om dit te weten:

  • Onder het menu-item 'Documenten' heb je een menu-item ‘Niet verstuurd naar accountant’. Dus hier zie je het ‘negatieve’ lijstje.
  • En bij ieder document kan je onderaan in het ‘Document data’ scherm ook zien of het document is doorgestuurd naar je accountant. Dit scherm is bereikbaar via de overflow (drie puntjes) knop op het document detail.
  • Jouw bedrijf

    Kan ik OkiOki gebruiken als ik geen vennootschap hebt?

    Ja dat kan je. Je hebt enkel een btw nummer nodig. Als natuurlijk persoon OkiOki gebruiken heeft ook zo zijn voordelen. Accountants hebben nl. niet altijd toegang tot de transacties van natuurlijke personen. En dus kunnen ze je niet helpen met het opvolgen van je documenten. Ze kunnen dus enkel vertrouwen op hetgeen jij hen bezorgt. En als jij iets vergeet dan kunnen zij het ook niet inbrengen in je btw-aangifte. En zo verlies je geld. OkiOki volgt daarom jouw transacties op en zorgt ervoor dat alle documenten op tijd bij je accountant liggen.

    Hoeveel gebruikers kan ik toevoegen aan mijn OkiOki account?

    Op dit moment laat OkiOki maar één gebruiker per bedrijf toe. Maar je kan altijd een 'gebruiker' delen met je collega's zodat jullie samen aan jullie administratie kunnen werken. Daarom is het net zo handig om als gebruikersnaam een algemeen emailadres zoals bijvoorbeeld hello@mijnbedrijf.be te gebruiken.

    Wat als ik twee bedrijven heb?

    Je OkiOki account is gelinkt aan je BTW-nummer. Dus twee btw-nummers betekent twee OkiOki accounts. Zo houd je beide administraties altijd netjes gescheiden.

    De veiligheid en privacy van je gegevens

    Hoe zit het met de privacy en veiligheid van mijn gegevens?

    Als je je registreert bij OkiOki moet je onze privacy policy en onze gebruiksvoorwaarden accepteren. Deze policies geven een volledig beeld van hoe we met je gegevens omgaan. We hebben OkiOki opgezet in lijn met de meest recente veiligheidsstandaarden en voldoen aan alle regels en voorschriften rond gegevensbescherming en veilige klantauthenticatie.

    Hanteert OkiOki tweestapsverificatie of twee-factor-authenticatie?

    Neen, OkiOki vereist vandaag geen tweestapsverificatie of twee-factor-authenticatie.

    Integraties met andere oplossingen

    Integreert OkiOki met facturatieprogramma's?

    We hebben op dit moment geen rechtstreekse integraties met facturatieprogramma's. Dit hoeft echter niet te betekenen dat dat je ze niet samen zou kunnen gebruiken. Sommige programma's laten je toe om een emailadres in BCC te zetten als je een factuur verstuurt; Als je dus het e-mailadres gelinkt aan OkiOki in BCC zet, dan vindt OkiOki een kopij van deze email en zal ze je uitgaande factuur ook opnemen.

    Integreert OkiOki met Codabox?

    Op dit moment integreren we niet met Codabox. OkiOki haalt je transacties rechtstreeks op bij je bank via de open banking PSD2 protocollen.

    Integreert OkiOki met Peppol?

    Op dit moment integreren we nog niet met Peppol. Dit staat wel op onze roadmap. Zowel voor inkomende als uitgaande facturen.